Οι εποχές αλλάζουν και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος διατροφής μας. Τα τελευταία χρόνια η κόντρα κρεατοφάγων-χορτοφάγων (στην πραγματικότητα μία παλιά ιστορία) έχει επανέλθει. Η κρεατοφαγία προκαλεί πλήθος συζητήσεων (και από την πλευρά της ηθικής) και η vegan διατροφή κερδίζει έδαφος και προβάλλει ως μια μόδα που αφορά όλο και περισσότερους ανθρώπους, σε όλη τη Γη. Τα ράφια των σούπερ μάρκετ γεμίζουν με προϊόντα για vegans. Το ένα μετά το άλλο, εστιατόρια που ειδικεύονται στη vegan διατροφή κάνουν την εμφάνισή τους και στους δρόμους των ελληνικών πόλεων. Το Διαδίκτυο βρίθει από vegan συνταγές, ολόκληρα περιοδικά αφιερώνουν τα τεύχη τους στη χορτοφαγία, τον βιγκανισμό, την ωμοφαγία κ.λπ.
Οπως σημειώνει ο Κοσμάς Βίδος στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η ανθηρή βιομηχανία του τουρισμού δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από τις νέες τάσεις, ακόμα και από τις διατροφικές. Πρόκειται εξάλλου για μια αγορά ανοιχτόμυαλη, με γρήγορα αντανακλαστικά, η οποία υιοθετεί από τις πρώτες το καινούργιο. Εν προκειμένω το καινούργιο είναι τα ταξίδια για vegans: Με τα ξενοδοχεία αλλά και τα πρακτορεία, μέσα από ειδικά οργανωμένα πακέτα διαμονής και εκδρομών, να στοχεύουν στο κοινό των αυστηρά χορτοφάγων.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»