Σοκαρισμένη είναι η κοινή γνώμη από το τροχαίο δυστύχημα στη Βούλα που στοίχισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό, επιχειρηματία και αδελφό της βουλευτού Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνας Μονογυιού.
Τα ερωτήματα όσον αφορά στο δυστύχημα είναι πολλά και αναμένεται να διαφωτιστούν κατά τη διάρκεια της προανάκρισης, ενώ «κλειδί» κρίνει η μαρτυρία της συζύγου του 45χρονου επιχειρηματία, η οποία επέβαινε, επίσης, στο όχημα και έχει τραυματιστεί σοβαρά.
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε ο κ. Κωνσταντίνος Τζουτζουράκης, αυτόπτης μάρτυρας στο τραγικό συμβάν.
«Βγήκα για κάποιο λόγο στο μπαλκόνι και είδα μια στήλη καπνού. Κατάλαβα ότι κάποιο αυτοκίνητο έχει πάρει φωτιά. Γρήγορα άρχισε να γίνεται περισσότερος ο καπνός. Όταν βγήκα στη λεωφόρο Καραμανλή, βλέπω μποτιλιάρισμα, η πυρκαγιά είχε φουντώσει. Ακούγαμε μια κραυγή που κάλυπτε τα πάντα, τον φίλο του που φώναζε. Συνειδητοποίησα ότι γίνεται κάτι πολύ σοβαρό. Δεν ακούσαμε το τρακάρισμα. Έβγαλα το τηλέφωνο να τραβήξω βίντεο. Μετά από 1-2 λεπτά ήρθε ομάδα ΔΙΑΣ και βοήθησαν στην κυκλοφορία» περιέγραψε ο κ. Τζουτζουράκης.
«Άρχισε η πυρόσβεση όταν ήρθε η πυροσβεστική. Είδα το φίλο του εκλιπόντος που προσπαθούσε να καταλάβει τι συνέβαινε πάνω από το νεκρό. Δίπλα του ήταν και η σύζυγος του νεκρού, εκείνη έδειχνε σημεία ζωής, αλλά ήταν ξαπλωμένη, έδειχνε σοβαρά χτυπημένη. Κάποιοι που σταμάτησαν προσπάθησαν να σβήσουν τη φωτιά με πυροσβεστήρες αυτοκινήτου, αλλά δεν κατάφεραν τίποτα» πρόσθεσε ο ίδιος.
«Ήμουν στο φανάρι απέναντι και παρακολουθούσαμε και ένας κύριος μου είπε ότι είναι οδηγός ταξί. Ήταν σταθμευμένος στο φανάρι και είδε ένα αυτοκίνητο να έρχεται με κανονική ταχύτητα. Δεν κατάλαβε πώς έφυγε, πώς γλίστρησε, πώς πήρε φωτιά» είπε ακόμα ο κ. Τζουτζουράκης.
Σημειώνεται πως οι έρευνες στρέφονται προς όλες τις κατευθύνσεις, καθώς τα ερωτήματα για το τι ακριβώς συνέβη και γιατί είναι αμείλικτα. «Φως» στο μυστήριο που καλύπτει τις συνθήκες του δυστυχήματος αναμένεται να ρίξουν με την έκθεσή τους οι πραγματογνώμονες της Τροχαίας.
«Η αδερφή μου δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί»
«Η αδερφή μου είναι καλά σε γενικές γραμμές. Θα χειρουργηθεί στα πόδια της και δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί» δήλωσε από την πλευρά του ο κουνιάδος του Τζώρτζη Μονογυιού, Σωτήρης Κοντοπάνος.
«Το αυτοκίνητο δεν πήγαινε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 75 χλμ./ώρα»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε σχετικά και ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας.
«Η οικογένεια το τελευταίο που σκέφτεται οι κινήσεις που θα γίνουν για τις συνθήκες του ατυχήματος. Αγωνιούν γιατί η γυναίκα του δε γνωρίζει τι έχει συμβεί, προβληματίζονται για το πώς θα την ενημερώσουν, και για το πώς θα διαχειριστούν τα δύο του παιδιά την απώλεια. Εκείνο που θα απασχολήσει την οικογένεια ακολούθως θα πρέπει να είναι ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για αυτό που έγινε. Αν είναι εκείνοι που του παρέδωσαν το αυτοκίνητο, η περιφέρεια Αττικής που δεν έχει βάλει κιγκλιδώματα, και αν εμπλέκεται κάποιος άλλος» είπε ο κ. Κούγιας.
Σύμφωνα με τον ίδιο «υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες, αξιόπιστοι, που λένε ότι το αυτοκίνητο δεν είχε μεγάλη ταχύτητα, δεν πήγαινε με περισσότερα από 75χλμ.. Το αυτοκίνητο αυτό ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που υπάρχει. Ο δε οδηγός του είχε εμπειρία» πρόσθεσε ο ίδιος.
Πάντως, ανθρωποι που βρίσκονταν στο σημείο την ώρα του δυστυχήματος περιγράφουν πως το αυτοκίνητο πέρασε με τέτοια ταχύτητα που ένιωσαν ότι γινόταν σεισμός.
Επιπλέον, από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού προκύπτει ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση σε πινακίδα και στη συνέχεια σε δέντρο. Έχουν εντοπιστεί μόνο ίχνη από τριβή ελαστικών στην άσφαλτο, κάτι που παραπέμπει σε πλαγιολίσθηση του οχήματος.
Το γεγονός έχει προκαλέσει ερωτήματα σχετικά με το εάν ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος αιφνιδίως, εάν υπήρξε εμπλοκή άλλου οχήματος ή πεζού τον οποίο ο 45χρονος προσπάθησε να αποφύγει. Πάντως, μέχρι στιγμής οι μαρτυρίες δεν επιβεβαιώνουν μια τέτοια εκδοχή.
«Πρόλαβε να κάνει μόνο 3χλμ. με το αυτοκίνητο πριν χάσει τη ζωή του»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» μίλησε και ο φίλος του εκλιπόντος, Γιώργος Μερκουράκης.
«Το αμάξι ξεφορτώθηκε στο Ασκληπιείο της Βούλας και πήγε με φίλους και το πήρε. Ήταν 3χλμ. από το σημείο του δυστυχήματος. Το αυτοκίνητο δεν πήγαινε με μεγάλη ταχύτητα. Είναι σα μια Formula στο δρόμο αυτό το αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει τέτοιο αυτοκίνητο. Είναι 700 άλογα, πίσω κίνηση και όχι τετρακίνητο, turbo. Εύκολα σε μια στροφή με πίσω κίνηση κάνεις σβούρα και γίνεται αυτό που γίνεται. Έχει γίνει αντίστοιχο συμβάν στην Ιταλία. Το αυτοκίνητο το είχε πάρει γύρω στις 500.000 ευρώ, μεταχειρισμένο. Είχε 1.000 χιλιόμετρα» εξήγησε ο κ. Μερκουράκης.
«Εγώ ήμουν απέναντί του την ώρα που το παρέλαβε το αυτοκίνητο. Έφυγα προς Γλυφάδα, και όταν γυρνούσα προς το σημείο, πέντε λεπτά μετά, είδα το αμάξι που φλεγόταν. Σταμάτησα και είχαν γίνει όλα αυτά. Με την οικογένεια δεν έχω μιλήσει, είναι δύσκολες ώρες» πρόσθεσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον ίδιο «το αυτοκίνητο αυτό έχει δύο ντεπόζιτα στο κάθισμα του συνοδηγού και του οδηγού, 37 λίτρα έκαστο, πίσω από τις πλάτες τους. Με μία μικρή σύγκρουση, χτύπησε ντεπόζιτο και κατευθείαν πήρε φωτιά. Δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας σε κανένα supercar, κατά τη γνώμη μου. Η παθητική τους ασφάλεια είναι μηδενική σε όλα αυτά», τόνισε ο κ. Μερκουράκης κλείνοντας.
«Το να βρέθηκε ένα εμπόδιο μπροστά του που προσπάθησε να το αποφύγει είναι πολύ πιθανό»
Από την πλευρά του ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς υποστηρίζει πως «δεν προκύπτει ότι έχει συντελεστεί μεγάλης έκτασης γεωμετρική παραμόρφωση του οχήματος στο σημείο που είναι τα ρεζερβουάρ. Πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω το αυτοκίνητο, δεν ξέρω πόσο έχει καεί και τι έχει απομείνει. Δεν μπορώ να καταλάβω, πώς ένας εξοικειωμένος άνθρωπος με τη χρήση τέτοιων αυτοκινήτων, πήρε ένα αυτοκίνητο χωρίς να δει το σέρβις του αυτοκινήτου. Δεν υπήρξε κάποιος να το ελέγξει; Το όχημα στη στροφή το περισσότερο που πήγαινε ήταν με 100χλμ.. Κάτι συνέβη» είπε ο κ. Μαδιάς.
«Τα σενάρια περί του να υπήρχε πεζός ή ζώο, είναι συμβατά με την εκτροπή του αυτοκινήτου. Αν είχε απενεργοποιήσει όλα τα συστήματα ασφαλείας, θα είχε αφήσει ίχνη τριβής των ελαστικών» συνέχισε.
«Αν υπήρχαν προστατευτικά κιγκλιδώματα, άλλος θα ήταν ο μηχανισμός πρόσκρουσης και εκτροπής του αυτοκινήτου και σε καμία περίπτωση δε θα είχαμε θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού» τόνισε, κλείνοντας ο κ. Μαδιάς.