Οι εικόνες με τις λευκές τουνίκ, τα άνετα παντελόνια που σουρώνουν κάτω από τον αστράγαλο, τα sneakers και τις τεράστιες τσάντες με το logo Christian Dior περνούν γρήγορα, πολύ γρήγορα μπροστά από τα μάτια μας.
Οι τουνίκ με τις λωρίδες μπροστά, που μοιάζουν με αυτές που έφεραν στα ρούχα τους οι αρχαίες Ελληνίδες, αποτελούν ένα μαγευτικό «touch» για την ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή κολεξιόν του εμβληματικού γαλλικού οίκου. Τα κορίτσια του οίκου Dior φωτογραφήθηκαν για την παγκόσμια καμπάνια στον Ναό του Διός στη Νεμέα.
Η Θέκλα περνάει απαλά πάνω από τη φαρδιά μαύρη ζώνη με τις μπανέλες, που ταιριάζει με τα μακριά, μεταξένια φορέματα, τα μακριά δάχτυλά της. Ενας βαθύς αναστεναγμός ξέφυγε από το πλούσιο μπούστο της, το οποίο έμοιαζε να ασφυκτιά μέσα στο στενό φουστάνι, ολομέταξη, sur mesure δημιουργία του brand.
Συζητάμε για τη μεγάλη, διεθνή «διαφήμιση» που έκαναν οι ιθύνοντες του ιστορικού brand με επικεφαλής τον επιχειρηματία (ο Dior ανήκει στην «ομπρέλα» της LVMH) Μπερνάρ Αρνό και την creative director Μαρία Κιούρι στη χώρα μας. Η παιδική μου φίλη κουνάει το κεφάλι της σκεπτική. «Η αλήθεια είναι ότι παρά τις προσπάθειες που γίνονται η Ευρώπη βρίσκεται σε παρακμή» τόνισε.