Η ζωή της μοιάζει με μυθιστόρημα. Μαθήτρια του Τσαρούχη, η ωραιότερη «ντεμπ» της δεκαετίας του ’60 παντρεύτηκε το 1965 τον πρίγκιπα Μιχαήλ (Μισέλ ντε Γκρες), γιο του πρίγκιπα Χριστόφορου της Ελλάδας και της Δανίας και της πριγκίπισσας Φραγκίσκης της Ορλεάνης. Τα έργα της εκτέθηκαν στις μεγαλύτερες γκαλερί του κόσμου.
Το 1972 έφυγε από την Ελλάδα μαζί με τον σύζυγό της για να ζήσει στο Παρίσι, όπου συνδέθηκε με τη Νίκι ντε Σεν Φαλ και τον σύντροφό της Ζαν Τινγκελί, και αργότερα στη Νέα Υόρκη της πρωτοπορίας του ’80 – πήγε για έναν χρόνο και τελικά έμεινε 14 –, με το στούντιό της στο SoHo να βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων. Στις ΗΠΑ συνδέθηκε με καλλιτέχνες όπως ο Φραντσέσκο Κλεμέντε, ο Αλεξ Κατζ, ο Ρόμπερτ Μέιπλθορπ, αλλά και ο Αντι Γουόρχολ.
«Ναι, τον γνώρισα αρκετά καλά. Ο Αντι δεν μιλούσε πολύ. Θυμάμαι, τον ρωτούσες «Aντι, τι κάνεις;». «Oh well. Very well». Δεν άκουγες κάτι άλλο από το στόμα του. Ωσπου ένα βράδυ καθίσαμε δίπλα σε ένα παγκάκι και ανοίχτηκε όσο ποτέ. Η εξωτερική του εικόνα ήταν πολύ διαφορετική από την ουσία του τελικά. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα με τα πράγματα; Πρέπει να σκάψεις για να βρεις τον θησαυρό».
Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Ερη Βαρδάκη συνομιλεί με την πολυσχιδή δημιουργό για το θαυμαστό ταξίδι της στην τέχνη, για τις πηγές της έμπνευσής της και για τους ανθρώπους που τη σημάδεψαν, καθώς και για το σημαντικό έργο κατά της κακοποίησης παιδιών μέσω του Σωματείου ΕΛΙΖΑ που ίδρυσε μαζί με τον σύζυγό της το 2008.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»