Κοιτάζω τις πανύψηλες, ξύλινες καρέκλες στο παριζιάνικο διαμέρισμα του Γκαλάτσι-Γκαλάτσι, με θέα την Avenue Montaigne της Haute Couture, γεμάτη με αυτοκίνητα εκατομμυρίων μπροστά από exclusive boutiques και το «Plaza Athenee». Οι καρέκλες μοιάζουν με αυτές που χρησιμοποιούν στις παραλίες οι ναυαγοσώστες. Το στυλ «Baywatch» στην κατοικία του επιφανούς συλλέκτη και την υπογραφή Augustas Serapinas.
Ο κολεξιονέρ μετέφερε μία από τις περίφημες καρέκλες από το Τορίνο και την έκθεση «Artissima» στην Πόλη του Φωτός και την άλλη στην Αθήνα. Το super model Τίτι Βανίλι ήταν μάλιστα η πρώτη που δοκίμασε την εικαστική δημιουργία, ανοίγοντας στην κορυφή μια ροζ ομπρέλα. Το Παρίσι υποδέχεται, μετά το Brexit, όλα τα μεγάλα εικαστικά γεγονότα τα οποία γίνονταν στο Λονδίνο, ακόμα και τις ιστορικές δημοπρασίες των Bonhams.
Δημοπρασίες οι οποίες παραδοσιακά έβρισκαν στέγη στη βρετανική πρωτεύουσα, φιλοξενώντας μάλιστα κορυφαίους έλληνες ζωγράφους και γλύπτες. Οι άνθρωποι της τέχνης στο Παρίσι μοιάζουν τις επόμενες ημέρες να στρέφουν το βλέμμα στην Αθήνα.
Η έκθεση του Θεόφιλου με 96 πολύτιμα έργα στο Ιδρυμα Θεοχαράκη δημιουργεί πλήθος συζητήσεων στο εξωτερικό. Αρκετά από τα έργα ανήκουν σε συλλογές ιδιωτών, θεωρώ όμως το καλύτερο (είναι και πολύ μεγάλο έργο) αυτό που ανήκει στον γνωστό επιχειρηματία κ. Βαγγέλη Μυτιληναίο. Ενας εξαιρετικός Θεόφιλος που πρέπει να θαυμάσει το κοινό.