Παρέμβαση με σχετική ανακοίνωσή της στον Τύπο έκανε την Τρίτη 28.9 η Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών σχετικά με την διεξαγωγή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δραμας, που σύμφωνα με το κείμενο «δεν έχει πλέον φωνή».
«Μπροστά στον πλούτο της παραγωγής Ταινιών Μικρού Μήκους, η Διεύθυνση του Φεστιβάλ Δράμας αντί να επιχαίρει για την άνθιση της ποσότητας και της ποιότητας των προτάσεων, έδειξε αρνητικά αιφνιδιασμένη και αντέδρασε πανικόβλητη κλείνοντας την πόρτα με πρωτοφανή κυνισμό στις αγωνίες των δημιουργών» αναφέρεται εκτός άλλων στην ανακοίνωση. «Για άλλη μια φορά διαπιστώθηκε η δραματική συρρίκνωση από την προκριματική επιτροπή στις επιλογές της και τον τεράστιο αποκλεισμό των ταινιών νέων δημιουργών, των δημιουργών του μέλλοντος.»
Σύμφωνα με την ΕΕΣ κατατέθηκαν καταγγελίες από τους κινηματογραφιστές που «μαρτυρούν ότι έγινε πραγματική σφαγή των προτάσεων όλων των κατηγοριών: Στο εθνικό διαγωνιστικό τμήμα, το κυρίαρχο του Φεστιβάλ, από τις 247 ταινίες που κατατέθηκαν προβλήθηκαν μόνο οι 30 !!!»
»Η Διεύθυνση του Φεστιβάλ Δράμας δεν επέδειξε ούτε στοιχειώδες φιλότιμο ώστε να δώσει ευκαιρία σε περισσότερους δημιουργούς να επικοινωνήσουν με το κοινό, όπως είναι το καθήκον και ο ρόλος της. Αντίθετα, επιδεικνύοντας έναν ανάλγητο ελιτισμό, αδιαφόρησε για την αγωνία των δημιουργών, και ιδίως των νέων ανθρώπων. Δίνοντας το στίγμα ότι το Φεστιβάλ είναι για τους λίγους της παρέας!»
Χωρίς να αμφισβητεί την ποιότητα των ταινιών που συμμετείχαν ή εκείνων που βραβεύτηκαν (κυριάρχησε η και στο εξωτερικό διακεκριμένη ταινία του Μανώλη Μαυρή «Brutalia Εργάσιμες Μέρες» – Χρυσός Διόνυσος), η ΕΕΣ θεωρεί σημαντικό για ένα εθνικό Φεστιβάλ «να μην αποκλείεται από την επικοινωνία με το κοινό το ύφος και η γραφή ενός μεγάλου αριθμού συμμετοχών και παράλληλα να λειτουργεί μια Ανοιχτή Οθόνη για την προβολή όλων των κινηματογραφικών προτάσεων.»