Φως σε ορισμένα από τα πιο καθοριστικά κομμάτια σχετικά με τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του ο Mad Clip, ρίχνει το πόρισμα του πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά.
Ήταν 2 Σεπτεμβρίου, όταν σημειώθηκε το θανατηφόρο τροχαίο στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Η Porsche που οδηγούσε ο τράπερ εξετράπη της πορείας της, έπεσε πρώτα σε μία κολόνα φωτισμού και στη συνέχεια σε ένα δέντρο.
Τι λέει το πόρισμα για την ταχύτητα πρόσκρουσης
Ο Παναγιώτης Μαδιάς σπούδασε Μηχανολόγος, Ηλεκτρολόγος – Μηχανικός και έχει 25ετή πείρα στη διαλεύκανση δύσκολων υποθέσεων τροχαίων ατυχημάτων με την ιδιότητα του πραγματογνώμονα.
Στο πόρισμά του, που δημοσιεύει αναλυτικά η εφημερίδα Real News, αρχικά ανέφερε: «Η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολώνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ /ρα, λόγο της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα».
Ποια τα πιθανά αίτια του δυστυχήματος
Σχτικά με την μοιραία εκτροπή, ο κ. Μαδιά αναφέρει: «Την 5η μέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών».
Ο πραγματογνώμονας εκτιμά ότι υπάρχουν δύο λόγοι για τα αίτια του τραγικού τροχαίου: «Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα».
Τα ελαστικά και ο σταυρός του τράπερ
Υπενθυίζεται ότι την αυτοψία του Παναγιώτη Μαδιά, είχε καταγράψει η κάμερα του LIVE NEWS.
Σε ότι αφορά τα λάστιχα του αυτοκινήτου, διαπιστώθηκε ότι ήταν σε καλή κατάσταση και με υπόλοιπο χρόνο ζωής. Ο τύπος των ελαστικών ήταν Semi Slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας. Ελαστικά που όταν έρθουν σε επαφή με νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. «Σε βρεγμένες πίστες ή δρόμους τα ίδια ελαστικά και ειδικά όταν είναι φθαρμένα, μπορούν να επηρεαστούν πάρα πολύ από φαινόμενα υδρολίσθησης».
Πριν ξεκινήσει η αυτοψία, οι συνεργάτες του κυρίου Μαδιά βρήκαν τον ακριβό σταυρό που φορούσε ο Mad Clip και το κινητό του τηλέφωνο. Μέσα στην Porsche βρέθηκαν άλλοι δύο σταυροί μικρότερης αξίας, που μένει να διαπιστωθεί αν ανήκαν στον άτυχο μουσικό ή σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο.
Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134 που πήγαινε. Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία.
Η μαύρη Porsche έφυγε από δρόμο και αφού καρφώθηκε σε κολώνα κατέληξε σε δέντρο.
Η πολυαναμενόμενη αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία.
Το επιτελείο του κυρίου Μαδιά διαπίστωσε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.