Στα πρώτα του έργα στα δάση κοντά στη γενέτειρά του Γκαρέσιο στη Βόρεια Ιταλία έφερνε το σώμα του κοντά στα δέντρα, ορισμένες φορές αφήνοντας το γλυπτικό αποτύπωμα του χεριού του επάνω τους. Ηταν ο δικός του τρόπος να αντισταθεί στην «πλαστική» ποπ αρτ που κυριαρχούσε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, μια αντιμετώπιση που τον έφερε κοντά με τους συμπατριώτες του καλλιτέχνες της «φτωχής» τέχνης, Arte Povera.
Στα σχεδόν 50 χρόνια που ακολούθησαν, πήρε τον δικό του δρόμο, αλλά δεν απομακρύνθηκε ποτέ από τη φύση και εμπλούτισε τον κόσμο με τα «Δέντρα» του, τη γλυπτική επεξεργασία κορμών.
Στην Αθήνα, ο 74χρονος εικαστικός θα παρουσιάσει «Σώματα αποτυπωμένα στον αέρα» στην γκαλερί Gagosian στο Κολωνάκι, μια σειρά έργων από μπρούντζο και μάρμαρο τα οποία μοιάζουν να αποτυπώνουν τη γέννηση της φυτικής ζωής από την πέτρα, σαν να αναδύονται απευθείας από τη γη.
Από κοντά και άλλα έργα του από τα 70s, αλλά και πρόσφατα, στα οποία διαχρονικά εξετάζει τη συνύπαρξη φυσικών και τεχνητών υλικών, πάντα σε σχέση με τον άνθρωπο.
Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο ιταλός εικαστικός μιλάει στη Μαριλένα Αστραπέλλου για τα υλικά τις δουλειάς του, τις προκλήσεις που φέρνουν στην τέχνη η κλιματική αλλαγή και η τεχνολογία, όπως και για το τι καθορίζει την αξία ενός έργου τέχνης.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»