Η Apple θα μπορούσε να μπει δυναμικά στον χώρο της διαφήμισης, σε ένα project ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς η εταιρεία αυξάνει τις προσφορές της και περιορίζει τη στόχευση διαφημίσεων από τρίτους.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του αναλυτή της Evercore ISI, Amit Daryanani, η διαφημιστική δραστηριότητα της Apple είναι ένα «υποτιμημένο» μέρος της ιστορίας της εταιρείας και με δυνατότητες μεγάλης ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.
Και προβλέπει ότι ο διαφημιστικός κλάδος της θα μπορούσε να φτάσει τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα έως το 2025, από -ίσως- 2 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα.
Η διαφήμιση αντιπροσωπεύει μια ροή εσόδων υψηλού περιθωρίου για την Apple. Μέχρι το 2025, τα έσοδα από διαφημίσεις θα μπορούσαν να αποτελούν περίπου το 17% των εσόδων από τις υπηρεσίες της Apple και περίπου το 5% των συνολικών εσόδων, αλλά το 9% των κερδών ανά μετοχή, με βάση τα μαθηματικά του Daryanani.
Όπως επισημαίνει το MarketWatch, σύμφωνα με τον Daryanani, τα τρέχοντα διαφημιστικά έσοδα του γίγαντα των smartphones προέρχονται κυρίως από την αναζήτηση στο App Store. Θεωρεί μάλιστα ότι η εταιρεία θα μπορούσε να μετατρέψει το App Store σε ένα όχημα «ανακάλυψης περιεχομένου» έναντι «παράδοσης περιεχομένου».
Υπάρχουν επίσης νέες ευκαιρίες που θα μπορούσε να αξιοποιήσει η Apple, με βάση τις επιτυχημένες προσπάθειες άλλων εταιρειών στον κόσμο των ψηφιακών διαφημίσεων.
Πηγή ot.gr