Προ λίγων ημερών, ο όμιλος Renault αποκάλυψε τoν φιλόδοξο σχεδιασμό του για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας προϊόντων του. Από το νέο πλάνο που στοχεύει στην ανάδειξη της Renault ως ηγέτιδας στις ηλεκτροκίνητες πωλήσεις κάθε άλλο παρά θα μπορούσε να εξαιρεθεί η Alpine η οποία δημοσιοποιεί λίγα ακόμα στοιχεία για τη δική της ηλεκτρική αντεπίθεση που θα περιλαμβάνει ένα hot-hatch, ένα SUV και φυσικά ένα ηλεκτρικό sportscar.
Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά και ξεκινώντας από το ηλεκτρικό hot-hatch, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής μηχανικού της Renault, Gilles le Borgne, το hatchback ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Alpine θα έχει ως αφετηρία το αναγεννημένο Renault 5 το οποίο στην «πολιτική» του έκδοση, με τα σήματα της Renault, θα αφιχθεί από την επόμενη χρονιά.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε την έκδοση της Alpine από το 2023, ενώ σε ό,τι αφορά την ισχύ του, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αναμένεται να προέλθει από το ίδιο ηλεκτρικό σύνολο που θα εφοδιάζει την ισχυρότερη παραλλαγή του νέου Megane E-Tech. Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό θα πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοτέρ 218 ίππων το οποίο, όπως και στην περίπτωση του Megane E-Tech, θα κινεί τον μπροστινό άξονα εξασφαλίζοντας στο μοντέλο της Alpine δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου έξι δευτερόλεπτα.
«Το ένα μέλος από το μελλοντικό dream garage μας θα είναι μια παραλλαγή του R5» υπογράμμισε το στέλεχος του γαλλικού ομίλου διευκρινίζοντας ότι η τοποθέτηση του ηλεκτρικού μοτέρ του μεγαλύτερου σε μέγεθος Megane E-Tech στην πιο compact αρχιτεκτονική CMF-BEV όπου θα βασίζεται το R5 δεν θα αποτελέσει πρόβλημα. «Εξάλλου, το R5 Alpine θα αποτελεί μια σπορ έκδοση αξιώσεων και θα διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια ώστε να έχει μια πιο επιθετική εμφάνιση όσο και συμπεριφορά» συμπλήρωσε ο ίδιος».
Αν και προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία για τις υπόλοιπες προδιαγραφές του hot-hatch το επικρατέστερο σενάριο είναι να αξιοποιήσει την μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρίας που χρησιμοποιείται με την πλατφόρμα CMF-BEV, η οποία και θα υπόσχεται ενεργειακή απόδοση 52 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 320 χλμ. Τις προδιαγραφές του R5 δια χειρός Alpine αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία μιας αναβαθμισμένης ανάρτησης η οποία θα αποτελείται από γόνατα MacPherson στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω.
Σε ό,τι αφορά το δεύτερο μέλος της “dream” ηλεκτροκίνητης γκάμας της Alpine το οποίο θα πάρει την μορφή ενός SUV, σύμφωνα με τον Le Borgne, θα αξιοποιηθούν περισσότερα του ενός ηλεκτρικά μοτέρ, προκειμένου το σπορ SUV να διαθέτει μια πιο ευέλικτη συμπεριφορά.
Σε κάθε περίπτωση, όπως αποκάλυψε ο ίδιος το παραπάνω μοτέρ των 218 ίππων θα κινεί τον μπροστινό άξονα του επίμαχου SUV ενώ, στον πίσω, η Alpine επιφυλάσσει «μια μεγάλη έκπληξη» όπως χαρακτηριστικά είπε επισημαίνοντας ότι θα υπάρχει σύστημα διαχείρισης ροπής και φυσικά καταιγιστικές επιδόσεις και συμπεριφορά όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από μία έκδοση της Alpine».
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν οπτικά στοιχεία που να αποκαλύπτουν την ακριβή μορφή του SUV επιδόσεων της Alpine, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά θα είναι μεγάλου μεγέθους και θα υιοθετήσει μια coupe SUV λογικής σχεδίαση.
Το τρίτο μέλος της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης γκάμας της Alpine, το sportscar που ουσιαστικά θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη της A110, το μόνο που είναι μέχρι στιγμής γνωστό είναι ότι η εξέλιξή του έχει ήδη ξεκινήσει και υλοποιείται με την ενεργή συμμετοχή της Lotus.