«Νομίζω ότι αυτή τη γενιά δεν θα τη θυμόμαστε τελικά ως την Covid generation αλλά ως τη γενιά που επανεφηύρε την εκπαίδευση» λέει στο «Βήμα» ο κ. Αντρέας Σλάιχερ, γερμανός μαθηματικός, στατιστικός και ερευνητής στον τομέα της εκπαίδευσης, διευθυντής και συντονιστής του προγράμματος του ΟΟΣΑ για τη Διεθνή Αξιολόγηση Φοιτητών και του προγράμματος Δείκτες του Εκπαιδευτικού Συστήματος του ΟΟΣΑ.
Ο «αρχιτέκτονας» και υπεύθυνος για την ολοκλήρωση των περίφημων εκθέσεων του «PISA» (Πρόγραμμα για τη διεθνή αξιολόγηση των μαθητών), με τις οποίες μετριέται η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων ανά την υφήλιο, ξεκαθαρίζει στο «Βήμα» ότι η εκπαίδευση όπως την ξέραμε τελείωσε: ψηφιοποίηση, νέες κοινωνικές δεξιότητες, κριτική σκέψη και ενσυναίσθηση. Αυτά θα διδάσκουμε κατά προτεραιότητα τα παιδιά μας στο μέλλον.
Τα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως πρέπει να κάνουν μια μεγάλη παιδαγωγική στροφή, και στην Ελλάδα οι σκέψεις αυτές αποτελούν τροφή για σκέψη, σε μια κρίσιμη περίοδο κατά την οποία μελετάται η σύνταξη νέων αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων στα σχολεία.
Διαβάστε περισσότερα στο ΒΗΜΑ της Κυριακής που κυκλοφορεί