Η γαλλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της station wagon έκδοσης του νέου Peugeot 308 η οποία, όπως και η hatchback έκδοση του μοντέλου, θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής plug-in υβριδικών εκδόσεων και αναμένεται να διατεθεί από τις αρχές του 2021.
Εκτός, προφανώς της κοινής αφετηρίας και τεχνολογίας το 308 SW μεταφέρει την δυναμική και αιχμηρή αισθητική του hatchback σε μια διαφορετική, πλην όμως εξίσου γοητευτική, διάσταση η οποία στοχεύει σε εκείνους που θέτουν ως προτεραιότητα την πρακτικότητα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η SW έκδοση έχει μεγαλύτερο μήκος, φτάνοντας τα 4,64 μ. (έναντι 4,37 μέτρων στην hatchback) στοιχείο σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερούς προβόλους εξασφαλίζει στη νέα έκδοση χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 608 λίτρα χωρίς την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Σημειώνεται ότι το μέγεθος αυτό αφορά τις συμβατικές εκδόσεις του 308 SW μιας και προς το παρόν η Peugeot δεν δίνει στη δημοσιότητα τα αντίστοιχα μεγέθη που να αφορούν τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση, στην περίπτωση των plug-in υβριδικών παραλλαγών της hatchback έκδοσης, o διαθέσιμος χώρος του πορτ μπαγκάζ συρρικνώνεται κατά 50 λίτρα λόγω του όγκου που καταλαμβάνουν οι μπαταρίες.
Επιστρέφοντας στην νέα SW έκδοση, η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξάνεται σε 1.634 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα αναδίπλωσης και κατά 40/20/40. Επιπλέον, για περισσότερη χρηστικότητα και ευκολία στην πρόσβαση το 308 SW διαθέτει αυτόματα ανοιγόμενη θύρα αποσκευών.
Εκτός από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το αυξημένο μήκος σε όρους χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ, το 308 SW διαθέτει και μεγαλύτερο κατά 5,5 εκατοστά μεταξόνιο σε σχέση με την hatchback έκδοση, επιφυλάσσοντας και περισσότερη άνεση για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος που έχουν στη διάθεσή τους κατά 12,9 εκατοστά περισσότερο χώρο για τα κάτω άκρα τους.
Όπως και η ήδη γνωστή hatchback έκδοση, το μπροστινό τμήμα του εσωτερικού έχει αναθεωρηθεί βάσει των τελευταίων προτύπων της γαλλικής φίρμας. Επίκεντρο αποτελεί ένα νέο σύστημα infotainment με οθόνη 10,0 ιντσών το οποίο ενσωματώνει το νέο λογισμικό i-Connect Advanced που εκτός από τα δεδομένα Apple CarPlay και Android Auto, προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών.
Κάτω από την οθόνη των 10,0 ιντσών βρίσκεται η νέα ψηφιακή εκδοχή παραμετροποιήσιμων, διακοπτών αφής της Peugeot που δίνουν άμεση πρόσβαση στα υπομενού του infotainment και φέρουν την ονομασία i-Toggle.
Ιδιαιτέρως πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός υποβοήθησης ο οποίος από το 2022, μέσω over-the-air-updates θα εξασφαλίζει σε αμφότερες τις εκδόσεις αμαξώματος του 308 τη δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης.
Το Drive Assist 2.0, όπως ονομάζεται το εν λόγω σύστημα, συνδυάζει τη λειτουργία ενεργού cruise control και του συστήματος αυτόνομης πέδησης, προσφέροντας τη δυνατότητα υποβοηθούμενης αλλαγής λωρίδας καθώς και την αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας αλλά και βάσει της χαρτογράφησης του οδικού δικτύου.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, εφαλτήριο και στην περίπτωση του 308 SW θα αποτελεί το μοτέρ βενζίνης 1,2 λίτρου PureTech σε εκδοχή ισχύος 130 ίππων το οποίο θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που με τη σειρά του θα μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Την πετρελαιοκίνητη επιλογή θα εξοπλίζει κινητήρας 1,5 λίτρου BlueHDI ο οποίος θα αποδίδει επίσης 130 ίππους.
Την γκάμα θα συμπληρώσουν δύο υβριδικές εκδόσεις, επίσης εμπροσθοκίνητες και εφοδιαζόμενες με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η ισχυρότερη θα συνδυάζει την παρουσία ενός turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες 12,4 kWh εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 225 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ.
Η επαναφόρτιση της μπαταρίας απαιτεί λιγότερο από δύο ώρες με τον προαιρετικό φορτιστή 7,4 kW ενώ το «κρίσιμο» μέγεθος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα περιορίζεται σε μόλις 26 γρ./χλμ. Η δεύτερη plug-in υβριδική επιλογή επωφελείται από το ίδιο ακριβώς σύνολο με τη διαφορά ότι αυτή αποδίδει 180 ίππους.