Το Duster υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία διαθέτει μια αναβαθμισμένη εμφάνιση και εμπλουτίζει τον τεχνολογικό της εξοπλισμό, διατηρώντας πάντα την προσιτότητά της.
Στις σχεδιαστικές αλλαγές συγκαταλέγονται μια νέα γρίλια καθώς και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με LED ημέρας τα οποία υιοθετούν το μοτίβο Y όπως ισχύει και για το νεότερο Sandero. Στις προσθήκες περιλαμβάνεται και ένα νέο spoiler καθώς και νέα σετ για ζάντες 16 ή 17 ιντσών.
Επιπλέον, σύμφωνα με την Dacia, αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στις μεταλλικές επιφάνειες του Duster οι οποίες, συνδυαστικά και με τα παραπάνω το καθιστούν πιο αεροδυναμικό.
Αυτό σε συνάρτηση και με ορισμένες αλλαγές στα μηχανικά μέρη έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της αποδοτικότητάς και την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, που στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης περιορίζονται έως και κατά 5,8 γρ./χλμ. σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή αντίστοιχη έκδοση.
Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στο εσωτερικό καθώς εκτός από τις «απαραίτητες» νέες επιλογές σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις και τα υλικά, το Duster διαθέτει λεπτότερα και πιο εργονομικά προσκέφαλα καθισμάτων τα οποία, ενισχύοντας την ορατότητα, συντείνουν σε μια μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας για τους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος. Ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα η οποί φιλοξενεί ένα δίδυμο θυρών USB, ένα συρόμενο υποβραχιόνιο και χώρο αποθήκευσης 1,1 λίτρου.
Στο κέντρο του ταμπλό παρεπιδημεί ένα νέο σύστημα infotainment οκτώ ιντσών για το οποίο υπάρχουν δύο δυνατότητες σε ό,τι αφορά τα συστήματα και τις ψηφιακές ευκολίες που προσφέρει. Το πρώτο, με την ονομασία, Media Display, διαθέτει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto kai συνδυάζεται με ηχοσύστημα έξι ηχείων ψηφιακών ραδιόφωνο, σύστημα αναγνώρισης φωνής και δύο θύρες USB.
To δεύτερο, Media Nav, προσθέτει στα παραπάνω σύστημα δορυφορικής πλοήγησης καθώς και τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης smartphone.
Οι δυνητικοί αγοραστές του θα επωφεληθούν και από επιπλέον εξοπλισμό σε όλο το φάσμα εκδόσεων του SUV μοντέλου. Έτσι, κάθε έκδοση διαθέτει υπολογιστή ταξιδίου, αυτόματα φωτιστικά σώματα και περιοριστή ταχύτητας. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται επίσης αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού, cruise control, θερμαινόμενα/ψυχόμενα καθίσματα και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.
Αυτό που δεν αλλάζει είναι οι διαθέσιμοι κινητήρες που ξεκινούν από τον τρικύλινδρο 1,0 λίτρου των 90 ίππων που δίνει την σκυτάλη στον τετρακύλινδρο 1,3 λίτρου ισχύος 130 ίππων, αμφότεροι σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Την κορυφαία έκδοση εφοδιάζει ο ίδιος τετρακύλινδρος κινητήρας 1,3 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 150 ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Την μοναδική diesel επιλογή εξοπλίζει τετρακύλινδρος κινητήρας 115 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, προσφέροντας ωστόσο τη δυνατότητα επιλογής για την μετάδοση της κίνησης ανάμεσα στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.
Το παρών θα εξακολουθήσει να δίνει και η έκδοση LPG η οποία εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου με τη διαφορά ότι η απόδοση στην προκειμένη περίπτωση διαμορφώνεται σε 100 ίππους. Η έκδοση διπλού καυσίμου διαθέτει επίσης μεγαλύτερες δεξαμενές τόσο για τη βενζίνη όσο και για το LPG με την υπόσχεση συνδυαστικής αυτονομίας που αγγίζει τα 1.225 χλμ.