Νεοκλασικά

Τρία μοντέλα από το παρελθόν υποκύπτουν στην τεχνολογική υπεροχή της ηλεκτροκίνησης διεκδικώντας μια δεύτερη νιότη

Opel Manta GSe ElektroMOD

Εργο μιας ομάδας ανήσυχων σχεδιαστών της Opel, το «νέο» Manta GSe συνδυάζει την κλασική εμφάνιση του Manta GT/E της δεκαετίας του 1970 με την τεχνολογία-σύμβολο της βιώσιμης κινητικότητας. Το όνομά του παραπέμπει άμεσα στην ηλεκτρική φύση του (Elektro) και στις τεχνικές και στυλιστικές μετατροπές (MODifications) που έχει υποστεί καθώς τον βενζινοκινητήρα εποχής των 105 ίππων αντικαθιστά πλέον ο ηλεκτροκινητήρας των 147 ίππων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 31 kWh εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 200 χλμ. διατηρώντας την αρχέτυπη κίνηση στους πίσω τροχούς, με τον οδηγό να αλλάζει μηχανικά σχέσεις στο αρχικό τετρατάχυτο κιβώτιο ή απλά να επιλέγει τετάρτη και να οδηγεί αυτόματα. Σφυγμομετρώντας τις αντιδράσεις του κοινού η Opel αναζητεί την πρόφαση για την παραγωγή του.

Lunaz Rolls-Royce Phantom V

Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για κλασικά αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται διαρκώς, η βρετανική εταιρεία Lunaz, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει και ο βετεράνος πλέον σταρ του ποδοσφαίρου David Beckham, διπλασίασε τους προηγούμενους μήνες το προσωπικό της και διεύρυνε τηn γκάμα των ιστορικών αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων που προσφέρει.
Χρησιμοποιώντας διαφορετικές μπαταρίες ανάλογα με το μέγεθος κάθε μοντέλου και παρέχοντας δυνατότητες ταχυφόρτισης, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα διαθέτουν συστήματα ανάκτησης ενέργειας και ηλεκτροκινητήρες 375 ίππων. H Lunaz εστιάζει το ενδιαφέρον της κυρίως σε εμβληματικά βρετανικά οχήματα του παρελθόντος, όπως η οκταθέσια Rolls-Royce Phantom V του 1961, η Rolls-Royce Cloud του 1956, η Bentley S3 Continental Flying Spur του 1961 και η Jaguar XK120, με τιμές που ξεκινούν από τις 350.000 στερλίνες καθώς υφίστανται πλήρη ανακατασκευή με ορισμένες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Mini London Electric Cars

Εκεί που η νοσταλγία συναντά την εφευρετικότητα η βρετανική εταιρεία London Electric Cars προσφέρει στους ενδιαφερομένους την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα κλασικό Mini με ηλεκτροκινητήρα ή να της εμπιστευθούν το δικό τους για μετατροπή.
Για τον σκοπό αυτόν η LEC χρησιμοποιεί μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες από Nissan Leaf πρώτης γενιάς, αν και η βασική οικονομικότερη πρότασή της περιλαμβάνει μια μπαταρία μόλις 20 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 110 χλμ. με μία φόρτιση. Με χρόνο αναμονής που προσεγγίζει τους έξι μήνες για την παραλαβή του τροποποιημένου Mini, η τιμή πώλησης ξεκινά από τις 25.000 στερλίνες και διαμορφώνεται ανάλογα με τις προδιαγραφές κάθε αυτοκινήτου. Κοινή συνισταμένη όλων αποτελούν οι μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ οι απαιτητικότεροι μπορούν να επιλέξουν και μοντέλα Land Rover, Morris Traveller και Morris Minor.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.