Ο Ολυμπιακός παρουσίασε τα εισιτήρια διαρκείας για τη νέα σεζόν το απόγευμα της Πέμπτης και σήμερα με ανακοίνωση του ενημερώνει για τον τρόπο διάθεσης και τη διαδικασία των ραντεβού.
Οι ερυθρόλευκοι με νεότερη ενημέρωση, εξηγούν τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οπαδών τους,
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για τη διαδικασία ραντεβού σχετικά με την αγορά των εισιτηρίων διαρκείας.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων μας διευκρινίζεται:
Για τηλεφωνικά ραντεβού θα μπορούν να καλέσουν στο 210 48 00 977 την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα των ημερομηνιών διάθεσης ανά θύρες και θα τους αποστέλλεται επιβεβαιωτικό sms με την ώρα του ραντεβού.
Θα εξυπηρετούνται μόνο οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο πρόγραμμα με τις ημερομηνίες διάθεσης ανά θύρες, από τις 10:00 έως 18:00.
Το ραντεβού θα ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα και για ένα άτομο ανά εισιτήριο.
Χωρίς την επίδειξη sms δεν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων από τα εκδοτήρια.
Για τηλεφωνικά ραντεβού: 210 48 00 977 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00 – 18:00)
Για πληροφορίες: 210 48 00 920 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00 – 18:00)
Για online αγορά: www.olympiacos.org»