ΟΑΣΘ: Τα fake news και η πραγματικότητα που ζουν οι Θεσσαλονικείς

Ο ΟΑΣΘ αναφέρει πως «αυτήν την περίοδο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν από τον ΟΑΣΘ κατά μέσο όρο 440 οχήματα την ημέρα, ενώ εντός του Ιουνίου υπήρξαν ημέρες που βγήκαν και 460. Δηλαδή, πάνω από 90% αύξηση σε σχέση με τα 235 που παραλάβαμε τον Αύγουστο του 2019».

Η απόσυρση των λεωφορείων της Λειψίας δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην αστική συγκοινωνία υποστηρίζει ο ΟΑΣΘ ενώ συμπληρώνει πως ήταν εξαρχής γνωστό ότι ορισμένα από τα λεωφορεία της περιοχής δεν διέθεταν κλιματισμό.

Ο ΟΑΣΘ αναφέρει πως «αυτήν την περίοδο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν από τον ΟΑΣΘ κατά μέσο όρο 440 οχήματα την ημέρα, ενώ εντός του Ιουνίου υπήρξαν ημέρες που βγήκαν και 460. Δηλαδή, πάνω από 90% αύξηση σε σχέση με τα 235 που παραλάβαμε τον Αύγουστο του 2019».

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι έχει ήδη ενεργοποιηθεί η προαίρεση του διεθνούς διαγωνισμού για την μίσθωση επιπλέον 80 λεωφορείων. «Συγκεκριμένα, σήμερα εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ ο φάκελος που υπέβαλλε ο ανάδοχος, και την επόμενη εβδομάδα αποστέλλεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Η προαίρεση είναι ήδη εγκεκριμένη από το Ελεγκτικό Συνέδριο, στο πλαίσιο της αρχικής σύμβασης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Στα fake news για μικροκομματική αντιπολίτευση, απαντάμε με στοιχεία και αντικειμενικά δεδομένα:

Αυτή την περίοδο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν από τον ΟΑΣΘ κατά μέσο όρο 440 οχήματα την ημέρα, ενώ εντός του Ιουνίου υπήρξαν ημέρες που βγήκαν και 460. Δηλαδή, πάνω από 90% αύξηση σε σχέση με τα 235 που παραλάβαμε τον Αύγουστο του 2019.

Από αυτά: τα 157 είναι παλαιά οχήματα του ΟΑΣΘ, τα 143 προέρχονται από την σύμβαση leasing, τα 124 από την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και 16, αυτή την περίοδο, είναι από τα λεωφορεία που μας παραχώρησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αφού τα προμηθεύτηκε από τη Λειψία.

Τα συγκεκριμένα λεωφορεία, που προέρχονταν από τη Λειψία, ήταν εξαρχής γνωστό ότι δεν διέθεταν κλιματισμό. Για αυτό τον λόγο, ο ΟΑΣΘ έχει κινηθεί για την τοποθέτηση κατάλληλων κλιματιστικών μονάδων, ώστε να κυκλοφορήσουν ξανά στους δρόμους της πόλης. Σε κάθε περίπτωση, η προσωρινή σταδιακή απόσυρση τους είναι προφανές από τα στοιχεία ότι δεν προκαλεί κανένα απολύτως πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι έχει ήδη ενεργοποιηθεί η προαίρεση του διεθνούς διαγωνισμού για την μίσθωση επιπλέον ογδόντα (80) λεωφορείων. Συγκεκριμένα, σήμερα (25.06.2021) εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ ο φάκελος που υπέβαλλε ο ανάδοχος, και την επόμενη εβδομάδα αποστέλλεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Η προαίρεση είναι ήδη εγκεκριμένη από το Ελεγκτικό Συνέδριο, στο πλαίσιο της αρχικής σύμβασης.

Στο διάστημα μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου αναμένεται η σταδιακή ένταξη και των 80 λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, ώστε να φτάσουμε σε υπερδιπλασιασμό των οχημάτων που παραλάβαμε σε κυκλοφορία.

Αυτή είναι -με στοιχεία- η πραγματικότητα την οποία ζουν καθημερινά οι πολίτες της Θεσσαλονίκης και ουδείς μπορεί να την αμφισβητήσει.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.