Ως τεράστια διαφήμιση για την Ελλάδα χαρακτήρισε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, την επίδειξη του οίκου Dior στο Καλλιμάρμαρο και τις φωτογραφίσεις στην Ακρόπολη, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA».
«Χθες ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα. Να κατανοήσουμε ότι η μόδα είναι τέχνη και πολιτισμός. Βγήκε μια εικόνα της χώρας από το Καλλιμάρμαρο, ένα ολομάρμαρο τοπόσημο της Αθήνας. Αυτή η εικόνα βγήκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» τόνισε η υπουργός.
Παράλληλα, η ίδια σχολίασε τις αιτιάσεις περί «ξεπουλήματος» των αρχαίων μνημείων.
«Δεν μπορώ καν να σχολιάζω τέτοιες απόψεις. Τι σημαίνει ξεπούλημα; Όποιος ανεβαίνει στην Ακρόπολη έχει δικαίωμα να φωτογραφηθεί και να ανεβάσει τις φωτογραφίες όπου θέλει. Γιατί ξεπουλήθηκε η Ακρόπολη; Επειδή επέτρεψε το υπουργείο Πολιτισμού μέσα από όλες τις διαδικασίες να γίνει φωτογράφιση των συγκεκριμένων μοντέλων; Το ξεπούλημα που είναι; Και για αυτούς που λένε ότι δεν θα πάρουμε πολλά λεφτά, επειδή δεν ξεπουλάμε τα μνημεία, τα τέλη είναι αυτά που ορίζει ο νόμος» υπογράμμισε.
Ειδικότερα, για το θέμα των χρημάτων, δήλωσε: «Για να αποτιμηθεί το κόστος πρέπει να μετρήσει κανείς τον χρόνο προβολών. Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η φωτογράφιση. Τα δικαιώματα επί των φωτογραφιών των μνημείων είναι του ελληνικού δημοσίου. Μέχρι στιγμής έχουν δοθεί γύρω στις 500.000 στον οργανισμό Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων, όμως το ακριβές ποσό θα σας το πούμε τις επόμενες μέρες».
«Σημασία δεν έχει πόσο θα είναι τα τέλη» συνέχισε η υπουργός, «αλλά με όλα τα βίντεο που χρησιμοποιήθηκαν, θα χρησιμοποιηθούν αλλά και οι φωτογραφίες που θα κυκλοφορήσουν, είναι μια τεράστια διαφήμιση για την Ελλάδα, η οποία κοστολογείται σε μερικά εκατομμύρια, αν θα θέλαμε να την κάνουμε κοστολογημένη».
«Είναι μια συνολική και καθολική προβολή του ελληνικού πολιτισμού στην μακρά ιστορική διάρκεια» επισήμανε η υπουργός.