Φωτογραφίες: Automedia

To νέο, μικρότερο SUV που ετοιμάζει η φίρμα από την Modena εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται προς το τέλος της χρονιάς.

Όπως είναι ήδη γνωστό η Grecale θα τοποθετηθεί στη βάση της προς το παρόν μονομελούς SUV γκάμας των Ιταλών, στοχεύοντας στην καρδιά της κατηγορίας των περιπετειώδους έμπνευσης οχημάτων με… εγγενείς τάσεις σπορ πολυτέλειας.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το νέο SUV δεν πρόκειται να εισάγει ένα νέο σχεδιαστικό κώδικα, εξελίσσοντας το αισθητικό ιδίωμα της Levante. Μια προσεκτική παρατήρηση στο υπό εξέλιξη πρωτότυπο προδίδει ομοιότητες με το μεγαλύτερο SUV της Maserati στο πίσω τμήμα όπου διακρίνεται μια ανάλογη θύρα αποσκευών, ίδιος αεροδυναμικός διαχύτης καθώς και αντίστοιχης διάταξης και αριθμού απολήξεις για την εξάτμιση.

Ανάλογες ομοιότητες παρουσιάζει και η συνολική σιλουέτα της Grecale που θυμίζει την Levante σε σμίκρυνση, έχοντας μήκος που αναμένεται να διαμορφωθεί σε 4,7 μέτρα. Όπως είναι επίσης σαφές, κοιτάζοντάς το σε προφίλ, το νέο SUV θα διατηρήσει την σχεδόν coupe SUV λογική της Levante διαθέτοντας έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και μια ανάλογης «δυναμικότητας» γραμμή οροφής.

Επίσης όπως έχει προκύψει από προηγούμενες ινκόγκνιτο εμφανίσεις, στο μπροστινό τμήμα, σε αντίθεση με την Levante, η Grecale θα υιοθετήσει κάθετου προσανατολισμού φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα θα συμπληρώσουν οι χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, η Grecale θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική όπου βασίζεται και η Alfa Romeo Stelvio. Τη «διαφορά» θα κληθεί να κάνει ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει το supercar των Ιταλών MC20. Στην περίπτωση της τελευταίας αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ροπής και παρόλο που στην περίπτωση της Grecale αναμένεται να αξιοποιηθεί μια υποβαθμισμένη εκδοχή του, θα αποτελέσει δεδομένα ένα από τα ατού του μικρού SUV της Maserati.

Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Maserati, η Grecale πρόκειται να ασπαστεί και την ηλεκτρική τεχνολογία. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για την απόδοση ή την αυτονομία της ηλεκτρικής έκδοσης, η ιταλική φίρμα έχει επιβεβαιώσει ότι η επίμαχη έκδοση θα διαθέτει κύκλωμα 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την επαναφόρτιση των μπαταριών σε υπερταχυφορτιστή 300 kW.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα αναλάβει το βάρος των συστάσεων για την νέα ηλεκτρική στρατηγική της Maserati η οποία θα σηματοδοτείται από τα διακριτικά Folgore, την ιταλική λέξη για την αστραπή που θα ακολουθεί εφεξής όλες τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της ιταλικής φίρμας. Εξάλλου όπως είναι ήδη γνωστό η Maserati ετοιμάζει ήδη την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Gran Turismo αλλά και μια υβριδική εκδοχή για την Ghibli.

Επιστρέφοντας στο μοντέλο που μέλλει να αποτελέσει το μικρότερο SUV της Maserati, η ιταλική φίρμα έχει ήδη κάνει ορισμένες τολμηρές δηλώσεις υποσχόμενη την μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα και τον μικρότερο χρόνο επιτάχυνσης στην κατηγορία. Επίσης έχει εξίσου υποσχεθεί υποδειγματικά δυναμική οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία που θα ξεπερνά τα μέτρα της κατηγορίας όπου ανήκει αλλά και το καλύτερο ηχοσύστημα. Αν και η Grecale έχει μάλλον δύσκολο έργο με δεδομένη την αφθονία προτάσεων στην μεσαία premium κατηγορία, η Maserati θα κληθεί να αποδείξει τους παραπάνω ισχυρισμούς λίαν συντόμως καθώς η πρεμιέρα του SUV αναμένεται πριν την εκπνοή του 2021.