Η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής της νέας γενιάς Gran Turismo η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της με τη νέα χρονιά ως ηλεκτροκίνητο μοντέλο πια, φιλοδοξώντας να φέρει σε δύσκολη θέση προτάσεις όπως η Porsche Taycan και το Tesla Model S Plaid.
Σε αντίθεση ωστόσο με τους προαναφερθέντες δυνητικούς ανταγωνιστές της η Maserati θα διατηρήσει το χαρακτήρα του τυπικού δίθυρου GT με το χαρακτηριστικό μακρύ καπό, την κοντή «ουρά» και το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό.
Ως συνήθως οι teaser εικόνες εξακολουθούν να καλύπτονται από επιμελές καμουφλάζ που κρύβει τις ακριβές λεπτομέρειες. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορεί να μην εντοπίσει κανείς τις ομοιότητες με το πρωτότυπο Alfieri που η Maserati είχε παρουσιάσει το 2014 και το οποίο διέθετε αναλόγως διογκωμένους θόλους, ένα εξίσου πολλαπλά ανάγλυφο καπό και μια φαρδιά γρίλια.
Μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη του αποκαλύπτει επίσης φωτιστικά σώματα ανάλογα της MC20 ενώ, τον τομέα «φώτα» αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία των χαρακτηριστικών σε μοτίβο boomerang πίσω φωτιστικών σωμάτων που η Maserati έχει δηλώσει ότι θα αξιοποιήσει στα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα της.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει μια διάταξη που θα αποτελείται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Το κύκλωμα επαναφόρτισηςς θα είναι 800 Volt, εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας σε 20 λεπτά μέσω φορτιστή συνεχούς ρεύματος.
Σε σχέση με την γνωστή V8 έκδοση, η Maserati υπόσχεται 50% περισσότερη ισχύ κάτι που σημαίνει ότι η απόδοση θα αγγίζει τους 700 ίππους ενώ σε όρους αυτονομίας η Gran Turismo αναμένεται να προσφέρει διαδρομές που θα αγγίζουν τα 500 χλμ. πριν αναζητήσει την πλησιέστερη πρίζα.
Πλην των ηλεκτρικών προδιαγραφών της, η Gran Turismo αναμένεται να επωφεληθεί από μια διευρυμένη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης τα οποία θα της εξασφαλίζουν, υπό συνθήκες, αυτονομία επιπέδου 3 η οποία θα επιτρέπει στον οδηγό να αποσύρει τα χέρια του από το τιμόνι για μικρά διαστήματα.