Στην περιοχή που εκτείνεται ανάμεσα στον Αγιο Παύλο και την Πλατεία Αττικής και έχει παραμείνει σχεδόν αναλλοίωτη μέσα στα χρόνια, ο Γιώργος Ρόρρης δημιουργεί εδώ και 28 έτη τα φορτισμένα συγκινησιακά έργα του.
Με μια μοναστική προσήλωση, θα έλεγε κανείς, με μια θρησκευτική συνέπεια, χειρίζεται με απόλυτο σεβασμό την «ιερότητα» της ανθρώπινης μορφής. Ο «ναός» μέσα στον οποίο τοποθετεί τις εικόνες του είναι το ίδιο το ατελιέ, το οποίο αποτελεί εδώ και δύο δεκαετίες αναπόσπαστο κομμάτι των πινάκων του.
Εξ ου και αυτή ακριβώς η σχέση του με το ατελιέ του αναλύεται στη μία από τις τρεις ενότητες της επερχόμενης αναδρομικής του με τίτλο «Γιώργος Ρόρρης-Η ευγένεια του απέριττου», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Ανδρο.
Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Μαριλένα Αστραπέλλου, με αφορμή την πολυαναμενόμενη ρετροσπεκτίβα στο νησί των Κυκλάδων, επισκέπτεται τον γνωστό δημιουργό στον φυσικό του χώρο, όπου συνομιλούν για την ανθρωποκεντρική ζωγραφική, για την τέχνη εν μέσω καραντίνας και για τις «εικόνες της φθοράς»: «Δεν γεννήθηκα στο Ντάλας. Είμαστε κληρονόμοι ενός αρχαίου, ενός βυζαντινού πολιτισμού, που είναι παρόντες στις μέρες μας μέσα από εικόνες της καταστροφής. Το γούστο μας έχει ανατραφεί πολύ με την αίσθηση του φθαρμένου».
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»