Φωτογραφίες: Automedia
H ιταλική φίρμα έχει ήδη προαναγγείλει την προσθήκη ενός υβριδικού supercar με ένα V6 στον ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο θα αναλάβει να οδηγήσει τις νέες ηλεκτροκίνητες εξελίξεις στην Ferrari. Θα πρόκειται για ένα κεντρομήχανο supercar το οποίο προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία F171 και δίνει τα διαπιστευτήρια του από τα πεδία δοκιμών.
Αν και το επιμελές καμουφλάζ επιχειρεί να κρύψει τις λεπτομέρειες της αισθητικής του, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που η F171 απαθανατίστηκε από τον φωτογραφικό φακό με το αμάξωμα που θα έχει η τελική έκδοση παραγωγής και το οποίο ακολουθεί τον συνήθη σχεδιαστικό κώδικα των κεντρομήχανων Ferrari.
Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και το σχήμα των θυρών που παραπέμπουν στην F8 Tributo. Βέβαια δεν λείπουν και τα παραπλανητικά στοιχεία όπως οι απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης.
Αυτό που προκύπτει επίσης με μια προσεκτική παρατήρηση είναι το μικρότερο μέγεθος σε σχέση με την F8 Tributo καθώς και η διαφορετική θέση των τροχών οι οποίοι έχουν ακροβολιστεί στις γωνίες του αμαξώματος, προς όφελος μιας δυναμικότερης οδικής συμπεριφοράς.
Στην αθέατη πλευρά της αναμένεται να βρεθείς ένας νέος, υπό εξέλιξη κινητήρας με έξι κυλίνδρους στη σημασία του οποίου στελέχη του Maranello έχουν αναφερθεί πολλές φορές κατά το παρελθόν.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία που αφορούν την ισχύ, ωστόσο σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες θα κυμανθεί στους 680 ίππους. Ο κυβισμός του κινητήρα αναμένεται να διαμορφωθεί σε 3,0 λίτρα και θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες. Σε αντίθεση ωστόσο με την επίσης υβριδική SF90 Stradale η F171 το ηλεκτρικό μοτέρ δεν θα μεταδίδει την κίνηση στον μπροστινό άξονα αλλά στον πίσω, λειτουργώντας επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και εξασφαλίζοντας
Επίσης, όπως ήδη έχει αφήσει να εννοηθεί η Ferrari το ίδιο υβριδικό σύνολο θα αξιοποιηθεί και από την Purosangue το μοντέλο που θα πάρει τον τίτλο του πρώτου SUV του Maranello.