Τα μπλε, τιρκουάζ και λευκά χρώματα «έπαιζαν» με το φως. Τράβηξα με προσοχή μια από τις χρυσοκόκκινες κλωστές από το ολομέταξο καφτάνι του Emilio Pucci που είχε «κολλήσει» στην άκρη της χειροποίητης ξύλινης καρέκλας.
Ο κολεξιονέρ Γκαλάτσι-Γκαλάτσι μουρμούρισε κάτι μέσα από τα δόντια του. Εμοιαζε ιδιαίτερα εκνευρισμένος αυτό το ηλιόλουστο πρωινό του Μαΐου. Πλησίασα τον διεθνούς φήμης συλλέκτη, ο οποίος παρατηρούσε με προσοχή τον πίνακα της κουβανής καλλιτέχνιδας Christina Villa.
Ο ιταλός interior designer που είχε προσλάβει για την αλλαγή της διακόσμησης στο αχανές mansion στη Σαντορίνη ο νεαρός εφοπλιστής Πανταλέων Κουλουμπρής δεν έκανε, σύμφωνα πάντα με τον επιφανή κολεξιονέρ, με σωστό τρόπο τη δουλειά του. Τα έργα τέχνης έτσι όπως τα είχε τοποθετήσει έμοιαζαν να μην… έχουν θέση στον υπέρλαμπρο χώρο με θέα το ηφαίστειο…
Οι μικροί αρχαιολογικοί θησαυροί έδιναν την εντύπωση ότι δεν είναι αληθινοί, ενώ στην πραγματικότητα στοίχιζαν απίστευτα χρήματα. Αγγιξα με τις άκρες των δαχτύλων μου ένα μικρό αγγείο της πολύτιμης συλλογής, που ο αείμνηστος πατήρ Κουλουμπρής είχε αποκτήσει, νόμιμα πάντα, από τη Νότια Αμερική. Κολομβιανά αγγεία αλλά και ελληνικά τα οποία είχαν βρει στέγη στο ράντσο επιχειρηματία στην Αλαμπάμα. Ο Γκαλάτσι-Γκαλάτσι πιστεύει ότι οι συλλογές πινάκων και τα αρχαιολογικά αντικείμενα πρέπει να τοποθετούνται ξεχωριστά.
Ο ιταλός διακοσμητής, φίλος του υπερδιάσημου αρχιτέκτονα Ρέντσο Πιάνο, έχει διαφορετική άποψη. Ανήκει, όπως λέει ο μπάτλερ Σουλπίκιος, στη σχολή… τουρλού-τουρλού όσον αφορά το interior design.
Ο πίνακας της Christina Villa είχε τοποθετηθεί στο ισπανικού τύπου πάτιο της βίλας. Στα τζάμια «καθρεφτίζονταν» η υπερσύγχρονη ψησταριά και η ντουζιέρα όπου το top model Τίτι Βανίλι απολάμβανε με μικροσκοπικό ροζ μπικίνι το δροσερό νερό. Oh! My God! Είμαι σίγουρη ότι ο καθηγητής Αρχαιολογίας, πατήρ κινηματογραφικός της Αντζελίνα Ζολί στη θρυλική «Λάρα Κροφτ» με «φόντο» τη Σαντορίνη, θα έβρισκε το θέαμα στην κατοικία Κουλουμπρή ιδιαίτερα κιτς…