Η σφραγίδα «Made in Italy» ανέκαθεν εξασφάλιζε την ποιότητα και την κομψότητα όλων των luxury προϊόντων που παρήγαγε η «βαριά βιομηχανία» της γειτονικής χώρας, η οποία διαθέτει μακρά παράδοση στη ραπτική, στην υποδηματοποιία, στην εμπορία υφασμάτων, κοσμημάτων, αξεσουάρ κ.ά., και τις τελευταίες δεκαετίες ανταγωνίζεται «στα ίσια» τους ανταγωνιστικούς οίκους-κολοσσούς της Γαλλίας. Και αν θεωρούμε ότι αυτό οφείλεται αποκλειστικά στο Μιλάνο, ως μία από τις τέσσερις διεθνείς μητροπόλεις της μόδας, πόσο ενδιαφέρον είναι ότι το πρώτο fashion show στην Ιταλία έγινε στη Φλωρεντία των 50s;
Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Ντιάνα Καρτσαγκούλη ανακαλύπτει και αποκαλύπτει πολλά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία και ιστορίες για τα διάσημα ονόματα της «alta moda» και του prêt-à-porter που ύμνησαν την Dolce Vita στις διεθνείς πασαρέλες.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»