Η γερμανική φίρμα κάνει ένα ακόμα βήμα προς τις μετακινήσεις μηδενικών εκπομπών αποκαλύπτοντας μια υδρογονοκίνητη έκδοση του Vivaro η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα προστεθεί στην γκάμα της ήδη από τα τέλη της χρονιάς.
Η έκδοση βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με το ήδη γνωστό Vivaro-e, αξιοποιώντας το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα προσφέρει την ισχύ των 136 ίππων. Αυτό που αλλάζει είναι η μπαταρία η οποία αντικαθίσταται από μια μικρότερη 10,5 KWh που τοποθετείται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα και επαναφορτίζεται πλέον από σύστημα κυψελών καυσίμου 45 kW.
Οι κυψέλες καυσίμου με τη σειρά τους τροφοδοτούνται από τρεις δεξαμενές υδρογόνου υπό πίεση 700 bar η αναπλήρωση των οποίων απαιτεί μόλις τρία λεπτά. Η αυτονομία που προσφέρουν διαμορφώνεται σε 400 χλμ. μέγεθος που καθιστά αυτομάτως την συγκεκριμένη έκδοση την αποδοτικότερη από πλευράς αυτονομίας της ηλεκτρικής γκάμας των Vivaro.
Παράλληλα η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει και σύστημα επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω συμβατικής πρίζας ενώ οι συστοιχίες ιόντων λιθίου με τις οποίες εφοδιάζεται, αν και αυτό λίγη σημασία έχει στην προκειμένη περίπτωση με δεδομένη την παρουσία δεξαμενών υδρογόνου, εγγυώνται ηλεκτρική αυτονομία για 50 χλμ.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο κινητήριο σύνολο δεν επηρεάζει τις μεταφορικές δυνατότητες του van που παραμένουν αμετάβλητες σε σχέση με τις ηλεκτροκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Το μέγιστο βάρος φόρτωσης παραμένει επίσης σε 1,1 τόνο.