Είναι μία τάση των τελευταίων κυρίως χρόνων, η οποία συνδέεται με την «εισβολή» του Διαδικτύου στις ζωές μας και στον τεράστιο ρόλο που παίζει πλέον στην καθημερινότητά μας.
Ο μαγικός αυτός κόσμος έφερε μαζί του και τους bloggers και τους ταξιδιωτικούς influencers: Πρόκειται για ανθρώπους που ταξιδεύουν και ανεβάζουν κείμενα και φωτογραφίες από την αξιοζήλευτη (για πολλούς από εμάς) καθημερινότητά τους αποκτώντας εκατομμύρια ακολούθους. Και κερδίζοντας χρήματα από τη συνεργασία τους με μεγάλες εφημερίδες και περιοδικά, με ταξιδιωτικά πρακτορεία (ορισμένοι μάλιστα ανοίγουν τα δικά τους πρακτορεία) ή από την έμμεση ή άμεση διαφήμιση που κάνουν σε μεγάλες φίρμες (ξεκινώντας από τη μάρκα φωτογραφικής μηχανής που κρατούν και φτάνοντας στα ρούχα που φοράνε), στα ξενοδοχεία που τους φιλοξενούν, στις αεροπορικές εταιρίες που τους μεταφέρουν στους προορισμούς τους.
Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Κοσμάς Βίδος παρουσιάζει τον βίο και την πολιτεία μερικών από τους πιο διάσημους «επαγγελματίες» περιηγητές, «ταξιδεύοντας» μαζί τους στην από Διαδικτύου επιχειρηματικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»