Το 2020 ήταν ίσως η χειρότερη χρονιά που έχει ζήσει ο κόσμος της μόδας. Τα καταστήματα στις περισσότερες χώρες ήταν κλειστά εξαιτίας της πανδημίας, τα αυστηρά lockdowns έκαναν την ανανέωση της γκαρνταρόμπας μας περιττή, όπως και η καθιέρωση της τηλεργασίας στην πλειονότητα των εργαζομένων. Και παρόλο που η οικονομική ζημιά για τους μεγάλους οίκους ήταν τεράστια, εκείνοι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων κάνοντας αξιόλογες δωρεές στη μάχη κατά της COVID-19 ή προσφέροντας μάσκες και ρούχα εργασίας στο νοσηλευτικό προσωπικό που βρίσκονταν στην πρώτη γραμμή της μάχης.
Παράλληλα, όμως, αυτή η αναγκαστική ανάπαυλα και απομόνωση τούς έκανε να αναθεωρήσουν πολλές από τις μέχρι τώρα πρακτικές τους, να θέσουν νέες προτεραιότητες και στόχους. Ενας από αυτούς έχει να κάνει με το περιβάλλον και με την προσπάθεια να μειωθεί το οικολογικό αποτύπωμα της μόδας, από τα μεγαλύτερα στον πλανήτη, αλλά και να στραφούν προς εγχώριους σχεδιαστές και παραδοσιακές τεχνικές υφαντικής – τρανό παράδειγμα ο οίκος Dior που παραδειγματίστηκε από τις υφάντρες των Ανωγείων οι οποίες δουλεύουν ακόμη στους αργαλειούς.
Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Ντιάνα Καρτσαγκούλη ρίχνει μια ματιά στους νέους τρόπους με τους οποίους οι μεγάλοι οίκοι ειδών πολυτελείας παρουσιάζουν πλέον τις κολεξιόν τους, στον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία σε αυτή τη μετάβαση, αλλά και στο τι πρόκειται να φορεθεί αμέσως μόλις επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Παράλληλα, το ΒΗΜΑgazino φιλοξενεί μια θεαματική φωτογράφιση μόδας με κορυφαίες δημιουργίες διάσημων ιταλικών, γαλλικών και αμερικανικών οίκων, με τον καταξιωμένο Δημήτρη Σκουλό πίσω από τον φακό.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»