Φωτογραφίες: Automedia
Μετά τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου X Prologue το οποίο ανέλαβε να συστήσει τη νέα κατεύθυνση του Toyota Aygo, το ιαπωνικό city car εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης επιβεβαιώνοντας όσα άφησε να εννοηθούν το concept car για την πιο περιπετειώδη ταυτότητα της τρίτης κατά σειρά, νέας γενιάς του.
Βάσει των όσων αποκάλυψε το Aygo Χ Prologue, εκτός από την crossover σχεδιαστική έμπνευση η οποία είναι σαφής στις «διογκωμένες» επιφάνειες και στα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου, το νέο Aygo αναμένεται να αυξήσει τις εξωτερικές όσο και τις εσωτερικές του διαστάσεις εξασφαλίζοντας περισσότερη ευρυχωρία.
Αναλυτικότερα, βάσει του X Prologue, το μήκος αναμένεται να αυξηθεί σε 3,7 μέτρα, το ύψος σε 1,5 μέτρο ενώ το μεταξόνιο αναμένεται να προσθέσει 9,0 εκατοστά φτάνοντας τα 2,34 μέτρα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσφερόμενη άνεση. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Aygo δεν πρόκειται να απεμπολήσει το compact αποτύπωμά του και την αστική του ευελιξία.
Στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται και το νέο Yaris. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να φέρει σημαντική βελτίωση σε όλες τις παραμέτρους του νέου Aygo που υπόσχεται από αιχμηρότερη οδική συμπεριφορά έως ένα πλήρως αναθεωρημένο εσωτερικό με αναβαθμισμένη ψηφιακή εικόνα και νέα βοηθήματα σε επίπεδο, άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης.
Αυτό που προς το παρόν δεν έχει ξεκαθαριστεί είναι κατά πόσο η ιαπωνική φίρμα θα κάνει το βήμα να τοποθετήσει στην γκάμα του νέου Aygo μια μικρότερης ισχύος παραλλαγή του υβριδικού συνόλου που εφοδιάζει το Yaris ή αν θα προτιμήσει να το εξοπλίσει αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης εσωτερικής καύσης προκειμένου να διατηρήσει χαμηλά το κόστος και την τελική τιμή του.
Δεδομένα πάντως το νέο Aygo θα επωφεληθεί από τον ιδιαίτερα αποδοτικό τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης της Toyota σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος. Η πρεμιέρα του αναμένεται στις αρχές του 2022.