To μοντέλο της Ferrari που θα κληθεί να αντιμετωπίσει τα Bentley Bentayga, Lamborghini Urus και Aston Martin DBX καθώς η μάχη των SUV έχει μεταφερθεί στην κορυφή της τετράτροχης τροφικής αλυσίδας, κάνει μια ακόμα εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα στοιχεία.
Αν και το ιταλικό SUV εξακολουθεί να αξιοποιεί μια τροποποιημένη εκδοχή του αμαξώματος της ομογάλακτης Levante, οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν ότι το μπροστινό τμήμα έχει ξεκινήσει να παίρνει μορφή, κρύβοντας κάτω από το καμουφλάζ τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα της Roma.
Οι διογκωμένοι θόλοι σε σχέση με την Levante αποτελούν ξεκάθαρη απόδειξη της φαρδύτερης πλατφόρμας και των μεγαλύτερων μετατροχίων της Purosangue, αλλά και παρεπόμενο της τοποθέτησης των θηριωδών τροχών των 23 ιντσών. Πίσω τους διακρίνεται ένα σετ carbon κεραμικών δισκόφρενων.
Επίσης στο πίσω τμήμα έχει πάρει θέση ένα νέο σύστημα εξαγωγής με τετραπλή απόληξη το οποίο έχει αυξήσει τον όγκο τον πίσω προφυλακτήρα. Στα στοιχεία που αναμένεται δεδομένα να διαμορφώσουν τη σχεδίαση του πίσω τμήματος θα είναι η πρακτική hatchback θύρα αποσκευών η οποία θα δίνει πρόσβαση σε ένα ασυνήθιστης, για τα δεδομένα της Ferrari, χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ.
Στην αθέατη πλευρά της Purosangue αναμένεται να βρεθεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί την Roma GT. Σε επίπεδο κινητήρων, σύμφωνα με τις συστάσεις, η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται η Purosangue μπορεί να υποδεχτεί από V6 έως και V12 κινητήρες αλλά και plug-in υβριδική τεχνολογία κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα το ιταλικό SUV θα ακολουθήσει τα βήματα της SF-90 Stradale.
Έτσι ο plug-in υβριδικός συνδυασμός αναμένεται να αποτελείται είτε από V8 κινητήρα με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ είτε από έναν νέο V6 κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες.
Η ιδέα ενός plug-in υβριδικού συνόλου με βάση έναν V12 κινητήρα δεν ενθουσιάζει τους μηχανικούς της φίρμας από το Maranello καθώς όπως έχει δηλώσει κατά το παρελθόν ο επικεφαλής marketing της ιταλικής φίρμας «για να είμαστε ειλικρινείς ο εξηλεκτρισμός με αφετηρία ένα V12 κινητήρα συνεπάγεται μεγάλο μέγεθος και βάρος. Κατ΄επέκταση, ο εξηλεκτρισμός ιδανικά πρέπει να προκύπτει από μικρότερου κυβισμού κινητήρες. Εξάλλου εξελίσσουμε μια ευρεία γκάμα κινητήρων διαθέτοντας V12 και V8 ενώ επίκειται και ένας νέος V6».
Ανεξαρτήτως των ηλεκτρικών εξελίξεων δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η Purosangue, με δεδομένη την τεχνολογική της συνάφεια με την Roma GT, θα περιλαμβάνει στις επιλογές της τον V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 620 ίππων. Αυτό που μάλλον αναμένεται να αλλάξει είναι η μετάδοση της κίνησης καθώς την κίνηση στους πίσω τροχούς στην περίπτωση της Roma αναμένεται να αντικαταστήσει σύστημα τετρακίνησης.
Επίσης παρά τις σκέψεις της Ferrari για τη δημιουργία ενός plug-in υβριδικού συνόλου με βάση ένα V12, τίποτα δεν την εμποδίζει να χρησιμοποιήσει ένα αντίστοιχο σύνολο για μια συμβατική έκδοση του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η Purosangue αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από το 2022 ενώ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελεί η επιθυμία της Ferrari να προσθέσει μια ακόμα υποδιαίρεση στην μεγάλη οικογένεια των SUV, χαρακτηρίζοντας το νέο της μοντέλο ως FUV, σε ανάπτυξη Ferrari Utility Vehicle, για να υπογραμμίσει τη διαφορετικότητά του.
Φωτογραφίες: Automedia