Γιατί η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο ελκυστικούς τόπους οπτικοακουστικών παραγωγών για το εξωτερικό;
Τι εργασιακές προοπτικές υπάρχουν στον εγχώριο κινηματογράφο όταν η εκπαίδευση τελειώνει;
Τι θα γίνει στην ελληνική κινηματογραφία στη μετά covid εποχή;
Τα παραπάνω είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα πέσουν στο τραπέζι της επιστημονικής ημερίδας με τίτλο «Από την Κινηματογραφική Παιδεία και Εκπαίδευση στην Κινηματογραφική Παραγωγή» που την Παρασκευή 2 Απριλίου διοργανώνει το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στόχος της ημερίδας είναι η εξωστρέφεια του Τμήματος Κινηματογράφου αλλά και η ανάγκη σύνδεσής του με την πραγματική αγορά του κινηματογράφου στη χώρα μας. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 10:00 π.μ. και 15:00 μ.μ. και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα περιλαμβάνει θεματικές ενότητες και συνεδρίες, οι οποίες θα συνδυάζουν και θα καλύπτουν τους βασικούς τομείς της κινηματογραφικής παιδείας και παραγωγής.
Εξέχοντα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας καθώς και εκπρόσωποι φορέων, γνωστοί επαγγελματίες και καλλιτέχνες του κινηματογράφου θα συμμετέχουν με εισηγήσεις.
Οι πέντε συνεδρίες που θα απαρτίζουν την ημερίδα είναι οι κάτωθι
Κινηματογραφική Παιδεία: Επιστημονικές-Καλλιτεχνικές Προσεγγίσεις
Δέσποινα Μουζάκη, Καθηγήτρια, Τμήμα Κινηματογράφου, ΑΠΘ (Ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός μέσα από την κινηματογραφική παιδεία)
Κωνσταντίνος Καφέτσιος, Καθηγητής, Τμήμα Κινηματογράφου, ΑΠΘ (Αντίληψη Συναισθηματικών Εκφράσεων του προσώπου: Η σημασία του πολιτισμικού πλαισίου)
Χρυσάνθη Σωτηροπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πατρών (Ο ρόλος των κινηματογραφικών λεσχών στην καλλιτεχνική διαπαιδαγώγηση του κοινού)
Η οπτικοακουστική παραγωγή στη μετά covid εποχή
Μάρκος Χολέβας, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου Το τέλος των σπουδών, μία νέα αρχή
Αλέξανδρος Κάντερ Μπαξ, Σκηνοθέτης ΕΡΤ3, Μέλος ΔΣ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Κινηματογραφώντας για τη μικρή οθόνη
Στέλιος Κυμιωνής, Διευθυντής Ανάπτυξης Ψηφιακού Περιεχομένου του Εθνικού Κέντρου Οπτικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ) Παραγωγή, αρχείο, εκπαίδευση: οι άξονες δραστηριοποίησης του ΕΚΟΜΕ για την ανάπτυξη του οπτικοακουστικού τομέα
Η Ελλάδα ως τόπος οπτικοακουστικών παραγωγών: κεντρικές και περιφερειακές πολιτικές
Βένια Βέργου, Διευθύντρια Hellenic Film Commission, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου HellenicFilmCommission: ο ρόλος του εθνικού FilmCommission στην προσέλκυση και διευκόλυνση διεθνών οπτικοακουστικών παραγωγών στην Ελλάδα
Στάθης Καλογερόπουλος, Υπεύθυνος Film Office Αθήνας
Λίνα Μυλωνάκη, Αν.προϊσταμένη στο Αυτοτελές Τοπικό Γραφείο Διευκόλυνσης Οπτικοακουστικών Παραγωγών (Film Office) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Film Office -Central Macedonia: Ένα γραφείο για την υποστήριξη των οπτικοακουστικών παραγωγών στην Κεντρική Μακεδονία
Ελένη Κωστάλα, Διεύθυνση Επενδυτικών Κινήτρων & Χρηματοδοτήσεων EKOME, Υπεύθυνη Δικτύου Film Offices Studio Greece: Εξερευνώντας το Δίκτυο Film Offices του ΕΚΟΜΕ
Πρωτοβουλίες Φοιτητών και Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου
Θάνος Τριανταφυλλίδης, Φοιτητής Τμήματος Κινηματογράφου Γραφείο Παραγωγής Φοιτητών Τμήματος Κινηματογράφου
Γιώργος Λουριδάς, Πρόεδρος Συλλόγου Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου Η σχέση της ακαδημαϊκής κινηματογραφικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας: υφιστάμενο πλαίσιο και προοπτικές
Η μετάβαση από την εκπαίδευση στην εργασία: προοπτικές και δυνατότητες μέσω της ευρωπαϊκής εμπειρίας (συζήτηση):
Άννα Κασιμάτη, Υπεύθυνη του Γραφείου Δημιουργική Ευρώπη MEDIA, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
Έφη Σκρόμπολα, Παραγωγός
Αλέξης Αναστασιάδης, Παραγωγός
Η ημερίδα συνδιοργανώνεται με το Γραφείο Δημιουργική Ευρώπη Ελλάδας, στον εξής σύνδεσμο: https://authgr.zoom.us/j/8831977472