Από έμπορος πολυτελών υφασμάτων με έδρα το Μιλάνο, τα οποία προμήθευε σε διεθνούς φήμης brands όπως οι οίκοι Valentino, Oscar de la Renta και Kenzo, ο Τζερόλαμο «Τζίμο» Ετρο μετατράπηκε στον ιδρυτή μιας μικρής αυτοκρατορίας με ανδρικά και γυναικεία ενδύματα, είδη σπιτιού και δερμάτινα αξεσουάρ.
Η Etro που λάτρεψαν οι αθεράπευτα μποέμ fashionistas σε όλον τον κόσμο είναι μια αμιγώς οικογενειακή επιχείρηση – τα τέσσερα παιδιά του Τζίμο τη διοικούν σήμερα αναλαμβάνοντας ο καθένας τους από έναν τομέα δραστηριοτήτων – και έχει ντύσει από ράπερ και διάσημους ηθοποιούς μέχρι γαλαζοαίματες. Διανύοντας την έκτη δεκαετία λειτουργίας, η φίρμα ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της, τον επαναπροσδιορισμό του στυλ της στη μετά-COVID-19 εποχή.
Στο «ΒΗΜΑgazino Women’s Issue» που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Ντιάνα Καρτσαγκούλη κάνει μια αναδρομή στην 53χρονη πορεία του ιταλικού οίκου, από το 1968 μέχρι σήμερα, και περιγράφει πώς ένα ταξίδι στις Ινδίες πυροδότησε την έμπνευση του ιδρυτή του και τη μεγάλη του αγάπη για τα λαχούρια.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»