Το Twitter σχεδιάζει να ξεκινήσει μία νέα λειτουργία με την ονομασία «Super Follow», που θα επιτρέπει στους χρήστες του να χρεώνουν όσους τους ακολουθούν ώστε να αποκτούν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο. Παράλληλα, προχωρά το «Spaces», ανταγωνιστικό του Clubhouse, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συμμετέχουν σε audio chats.
Με τον παραπάνω τρόπο, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες, να χρεώνουν άλλους χρήστες για αποκλειστικό υλικό, όπως συνδρομητικά ενημερωτικά δελτία, βίντεο κ.ά. Θυμίζουμε ότι παρόμοια λειτουργία υπάρχει ακόμη στο YouTube ώστε οι χρήστες να μπορούν να απολαμβάνουν premium περιεχόμενο από δημιουργούς που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.
Το Twitter δεν αποκάλυψε ποιο ποσοστό από το συνδρομητικό τέλος θα κρατά για τον εαυτό του. Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Τζακ Ντόρσι, «μας ασκούν κριτική ότι είμαστε αργοί, δεν είμαστε καινοτόμοι και δεν μας εμπιστεύονται». Γι’ αυτό όπως φαίνεται ήρθε, πλέον, η ώρα νέων σημαντικών αλλαγών και πειραματισμών από τη δημοφιλή πλατφόρμα. Το αν θα λειτουργήσει, είναι κάτι που θα φανεί μέσα στους επόμενους μήνες…