Οι κομμένες σαλάτες, έτοιμες για σερβίρισμα στο τραπέζι της οικογένειας αλλά και στον πάγκο του εργένη καθώς και ως μια εύκολη, γρήγορη λύση για γεύμα στο γραφείο φαίνεται ότι κερδίζουν το στοίχημα για τη διατροφή της επόμενης μέρας και προσελκύουν κεφάλαια και επενδυτές. Η νέα σημαντική επένδυση στον «Φρεσκούλη» του Χρυσόστομου Μαυρόπουλου αυτό επιβεβαιώνει.
Αν στο μεταξύ δεν έχετε προλάβει να μάθετε τις λεπτομέρειες για αυτή την επένδυση σας γνωρίζουμε τα εξής: Δύο από τα funds του Equifund -από το «παράθυρο» Growth Stage- το EOS Capital Partners και το Elikonos 2 S.C.A SICAR επέλεξαν να προχωρήσουν μαζί σε μια επένδυση 11 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία Eurocatering που διακινεί τα προϊόντα της στις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου με το brand name «Φρεσκούλης» (κομμένες σαλάτες έτοιμες για σερβίρισμα). Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης προέρχεται από το EOS Capital Partners στο οποίο συμμετέχει ο Απόστολος Ταμβακάκης, πρώην διοικητής της Εθνικής Τράπεζας.
Ο «Φρεσκούλης» είναι ένα από τα δυνατά ονόματα της ελληνικής αγοράς και μαζί με τα ομοειδή προϊόντα της «Μπάρμπα Στάθης» κυριαρχούν καταλαμβάνοντας μερίδιο που μπορεί και να φθάνουν, σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 70-80%. Οι υπόλοιποι ανταγωνιστές – γύρω στις 5 με 6 φίρμες- «κρατούν» το υπόλοιπο. Σε κάθε περίπτωση, η αγορά της έτοιμης φρέσκιας σαλάτας με άπειρους συνδυασμούς και μείγματα είναι σταθερά ανοδική και οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι σε μια 10ετια από σήμερα και εδώ αλλά και στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κανείς δεν πρόκειται να αγοράζει ένα μαρούλι ή ένα λάχανο ξεχωριστά για την σαλάτα του σπιτιού του. Όλα έτοιμα, κομμένα. Όλα συσκευασμένα.
Αλλά, ας επιστρέψουμε στην επένδυση. Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Eurοcatering, Χρυσόστομος Μαυρόπουλος, ο οποίος διατηρεί το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών, δήλωσε σχετικά με την επιχειρηματική αυτή κίνηση: «Η επένδυση των EOS Capital Partners και Elikonos 2 S.C.A. SICAR στην εταιρεία μας αποτελεί επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης τους στη δυναμική ανάπτυξη της Eurocatering και στην αξία που δημιουργούμε καθημερινά, για τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες μας και φυσικά τους ίδιους τους καταναλωτές. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο επιχειρηματικό μας πλάνο και συνεχίζουμε τη δυναμική οικονομική μας πορεία επενδύοντας διαρκώς στην καινοτομία και σε δυνατές συνεργασίες».
Η εταιρεία του «Φρεσκούλη» – το δυνατό της brand με απήχηση και διείσδυση στο καταναλωτικό κοινό- ξεκίνησε από την Λαχαναγορά του Ρέντη για να υποδεχθεί τα εκατομμύρια των επενδυτών και να προχωρήσει και σε νέες παραγωγικές πρωτοβουλίες και νέα προϊόντα.
Το ιστορικό της εταιρείας
Το ιστορικό της εταιρείας όπως παρουσιάζεται στο site της είναι το εξής: «Το 2000, ξεκινήσαμε στην Κεντρική Αγορά Αθηνών στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, την εμπορία και τροφοδοσία σημείων λιανικής πώλησης, με ολόφρεσκα και διαλεχτά οπωροκηπευτικά. Πολύ γρήγορα κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και ανταποκριθήκαμε σε νέα αιτήματα και υψηλότερες απαιτήσεις.
- Tο 2004, διευρύναμε τις σειρές των προϊόντων μας και συστήσαμε στο κοινό τις τυποποιημένες σαλάτες ΦΡΕΣΚΟΥΛΗΣ. Γι’ αυτό το σκοπό δημιουργήσαμε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο υψηλής παραγωγικής δυναμικής και συνολικής έκτασης 1.200 τ.μ. στις Αχαρνές Αττικής. Με τα πιο προηγμένα μηχανήματα πλύσης, κοπής, αυτόματης συσκευασίας και συντήρησης ενισχύσαμε την παραγωγή και συνεχίσαμε.
- Το 2008, εμπλουτίσαμε περαιτέρω τη γκάμα ΦΡΕΣΚΟΥΛΗΣ, λανσάροντας στην ελληνική αγορά τη σαλάτα-γεύμα, έτοιμη για σερβίρισμα, τέλεια στη γεύση, ιδανική για την υγεία.
- Το 2009, διευρύναμε τη δραστηριότητά της Eurocatering στη Βόρεια Ελλάδα με τη δημιουργία εταιρικών εγκαταστάσεων.
- Tο 2012, ενισχύσαμε ακόμα περισσότερο το τμήμα logistics. Σήμερα, η Eurocatering διαθέτει ένα στόλο από 65 σύγχρονα φορτηγά-ψυγεία που ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα, αποτελώντας και το τελευταίο στάδιο του ψυκτικού κύκλου που εφαρμόζει η εταιρεία, για να παραμένουν τα προϊόντα ολόφρεσκα, κρουστά και τρυφερά, μέχρι την παράδοση στα σημεία διάθεσης.
- Το 2014, ο ΦΡΕΣΚΟΥΛΗΣ έκλεισε δέκα χρόνια στην ελληνική αγορά. Στη Eurocatering το γιορτάσαμε με την ανανέωση της εικόνας και ταυτότητας της σειράς με νέες συσκευασίες, ιστότοπο και εμπορικό σήμα.
- Το 2015, μεταφέραμε τις κεντρικές αποθήκες και τα διοικητικά γραφεία σε νέες εγκαταστάσεις συνολικής έκτασης 2.200 τ.μ. στις Αχαρνές Αττικής, ακριβώς δίπλα από τη μονάδα παραγωγής.
- Το 2017, επενδύσαμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του έργου μας. Αναβαθμίσαμε τη δυναμική της παραγωγής και το εργασιακό μας περιβάλλον, προσθέτοντας 3η γραμμή, αυτόματο διαμορφωτή κιβωτίων στο συσκευαστήριο, προσθήκη νέων ψυκτικών θαλάμων, καθώς και εστιατόριο για το προσωπικό. Η επέκταση της μονάδας στις Αχαρνές Αττικής ξεπέρασε τα 600 τ.μ. αυξάνοντας την έκταση των εγκαταστάσεών μας σε 4.600 τ.μ.».
Για το τέλος κράτησα να παραθέσω το overview της εταιρείας όπως το βρήκα στο επιμελημένο προφίλ της στο Linkedin. Και αυτό γιατί μια πολύ καθαρή ανθρωποκεντρική προσέγγιση της οικονομικής δραστηριότητας υπερβαίνει νούμερα και μεγέθη… Διαβάζω μαζί σας: «Κάθε μέρα, στην Eurocatering καλλιεργούμε και δημιουργούμε προϊόντα, σχέσεις και λύσεις που βελτιώνουν την ποιότητα της διατροφής μας και κάνουν τη ζωή μας καλύτερη.
Στο τραπέζι του κόσμου, αυτούς τους καρπούς εργασίας καταθέτουμε σταθερά, σύγχρονα και συνεργικά. Και είμαστε περήφανοι, γιατί αποτελούν τον μόχθο πολλών άξιων συντελεστών και συνθέτουν μία πορεία ανάπτυξης που βασίζεται στην αειφορία. Έτσι αντιλαμβανόμαστε την έννοια του επιχειρείν: να ευδοκιμούμε ισόρροπα, πολυεπίπεδα και συλλογικά.
Είμαστε μία μεγάλη ελληνική εταιρεία που συνδέεται εγγυημένα και ποιοτικά με όλους τους κρίκους της αγροδιατροφικής αλυσίδας: από τους παραγωγούς της χώρας ως τον τελικό καταναλωτή. Η ευθύνη μας έχει τη ρίζα της στη γη και την ισχύ της σε κάθε αγαθό που διαθέτουμε, αλλά και κάθε συνεργασία που αναπτύσσουμε».
Στις σύγχρονες ανάγκες ανεφοδιασμού με ολόφρεσκα οπωροκηπευτικά, σαλάτες και υγιεινά γεύματα, η Eurocatering απαντά κάθε μέρα, καίρια και αξιόπιστα.
Η δραστηριότητά μας περιλαμβάνει τη διαλογή, την τυποποίηση και τη διάθεση οπωροκηπευτικών κάθε μέρα, σε όλη την Ελλάδα. Εξυπηρετούμε τον κλάδο μαζικής εστίασης, αλυσίδες λιανικής & χονδρικής πώλησης, τοπικά καταστήματα.