Αλλαγή πλεύσης και για την Ford η οποία ανακοίνωσε ότι έως το 2030, η γκάμα της θα απαρτίζεται εξολοκλήρου από ηλεκτροκίνητες εκδόσεις απεμπολώντας σταδιακά πλήρως του κινητήρες diesel και βενζίνης.
Η αρχή θα γίνει από το 2024 οπότε, σύμφωνα με τους στόχους της Ford, το σύνολο της ευρωπαϊκής της γκάμας θα αποτελείται από plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις με τις δεύτερες να κατακτούν προοδευτικά περισσότερο έδαφος σε βάρος των πρώτων έως το 2030.
Υπό αυτό το σκεπτικό η Ford ανακοίνωσε ότι πρόκειται να επενδύσει ένα δισεκατομμύριο ευρώ προκειμένου να αναδιαμορφώσει τις βιομηχανικές της εγκαταστάσεις στην Κολωνία ούτως ώστε να υποστηρίξουν τα φιλόδοξα ηλεκτροκίνητα σχέδιά της.
Σύμφωνα με τις συστάσεις ο πρώτος καρπός του συγκεκριμένου σχεδίου θα προκύψει το 2023 από τις γραμμές παραγωγής του Ford Cologne Electrification Center, όπως θα μετονομαστεί το εργοστάσιο της Κολωνίας ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα πρόκειται να ακολουθήσει και μια δεύτερη ηλεκτροκίνητη πρόταση η οποία θα έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα τις απαιτήσεις ενός αμιγώς ηλεκτρικού συνόλου αλλά και αυτές της ευρωπαϊκής αγοράς.
Προς το παρόν η «μπλε οβάλ» φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα αναλάβει το βάρος των συστάσεων της νέας της εποχής, ωστόσο σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία θα πάρει την μορφή ενός μικρού crossover το οποίο αισθητικά θα παραπέμπει σε μικρογραφία του Mustang Mach-E το οποίο αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford.
Σε ό,τι αφορά την τεχνολογία του, η Ford αναμένεται να αξιοποιήσει την συνεργασία της με τον όμιλο VW, εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία των Γερμανών με την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Ford θα διατηρήσει στην παρούσα μορφή τα γνωστά και καθιερωμένα μέλη της γκάμας της ή αν θα προτιμήσει νέα προϊόντα όπως το προαναφερθέν SUV προκειμένου να υλοποιήσει τα ηλεκτροκίνητα σχέδιά της.