To Focus προετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία θα επωφεληθεί από μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων που θα επιχειρήσουν να το κρατήσουν στην επιφάνεια, έναντι ενός συνεχώς βελτιούμενου ανταγωνισμού σε μια ιδιαιτέρως απαιτητική κατηγορία.
Προς το παρόν το βαρύ καμουφλάζ δεν αφήνει περιθώρια ασφαλών συμπερασμάτων για την εξωτερική του εμφάνιση ωστόσο δεδομένα θα υπάρξουν αλλαγές στην όψη του. Για παράδειγμα, το Focus δείχνει να διαθέτει μεγαλύτερη κάτω εισαγωγή αέρα ενώ τα χαρακτηριστικά ανοίγματα στα δύο άκρα έχουν επίσης αλλάξει σχήμα και μετακινηθεί. Στο πίσω τμήμα δεν διακρίνονται σημαντικές διαφοροποιήσεις πέρα από τα νέα φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό αναμένονται οι συνήθεις βελτιώσεις σε ό,τι αφορά τον αριθμό των επιλογών για τις επενδύσεις, στοχευμένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις καθώς και ένα νέο τιμόνι. Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο αναμένεται να προέλθει από το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο θα αντικατασταθεί με ένα νέο το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα φιλοξενείται σε μια μεγαλύτερη οθόνη που αναμένεται να φτάνει τις 10,25 ίντσες. Εκτός από το μέγεθος, το νέο infotainment αναμένεται να προσφέρει και νέες λειτουργικότητες διευρύνοντας τις δυνατότητές του.
Αναβαθμισμένος προδιαγράφεται και ο πίνακας οργάνων που στις κορυφαίες διαμορφώσεις φτάνει έως και τις 12,3 ίντσες και ο οποίος αναμένεται να επωφεληθεί από νέα γραφικά αλλά και νέες δυνατότητες παραμετροποίησης.
Περιορισμένες αλλαγές προβλέπονται και στην γκάμα κινητήρων η οποία θα εξακολουθεί να αποτελείται από τον τρικύλινδρο 1,0 λίτρου σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος ενώ την έκδοση ST θα εξακολουθεί να εφοδιάζει ο τετρακύλινδρος των 2,3 λίτρων. Σε κάθε περίπτωση τα μηχανικά σύνολα προδιαγράφονται βελτιωμένα σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων που θα συμβαδίζουν με τα πρωτόκολλα Euro 6d.
Παρά τις τάσεις της εποχής, το Focus θα εξακολουθεί να περιλαμβάνει στις τάξεις του και diesel κινητήρες. Ο λόγος για τα γνωστά diesel μοτέρ του 1,5 και των 2,0 λίτρων με ισχύ 120 και 150 έως 190 ίππους., αντίστοιχα.
Οι δυνητικοί αγοραστές του θα μπορούν επίσης να επιλέξουν ήπιες υβριδικές εκδόσεις οι οποίες εφοδιάζονται με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου στις δύο λιγότερο ισχυρές παραλλαγές του των 120 και των 150 ίππων σε συνδυασμό με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt το οποίο λειτουργεί επικουρικά, συνεισφέροντας στην συνολική ροπή με 24 επιπλέον Nm αλλά και -κυρίως- συμβάλλοντας στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Αυτό που δεν αναμένεται (παραδόξως) να υπάρξει είναι μια plug-in υβριδική έκδοση μιας και η μπλε οβάλ φίρμα έχει δηλώσει κατά το πρόσφατο παρελθόν ότι δεν βρίσκει την σκοπιμότητα τοποθέτησης ενός αντίστοιχου συνόλου σε ένα μικρομεσαίο hatchback.
Φωτογραφίες: Automedia