Φωτογραφίες: Automedia
Η T-Class όπως ονομάζεται θα τοποθετηθεί κάτω από την V-Class στην γκάμα επαγγελματικών μοντέλων της γερμανικής φίρμα με την προοπτική και την φιλοδοξία να αποτελέσει μια πολυτελή εναλλακτική σε μοντέλα όπως το VW Caddy.
Προσπερνώντας το καμουφλάζ… δεσμώτη του ιλίγγου, είναι προφανές ότι το ότι η Τ-Class ακολουθεί μια παραδοσιακή van σχεδίαση σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα της που όμως διακρίνεται από πιο τονισμένους θόλους και πιο ανάγλυφη αισθητική κάτω από τη γραμμή των παραθύρων.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, η T-Class θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής του Renault Megane, καθώς αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της Daimler με τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi.
Επίσης, παρά το καμουφλάζ είναι προφανές ότι η T-Class θα διαθέτει συρόμενες πόρτες που θα εξασφαλίζουν πρόσβαση στο εσωτερικό το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις θα είναι φέρει αδιάψευστα το πολυτελές DNA της γερμανικής φίρμας.
Εκτός από τη δυνατότητα επιλογής πολυτελών υλικών, η T-Class θα επωφεληθεί από την τελευταία εκδοχή του ευφυούς συστήματος infotainment της γερμανικής φίρμας και τον ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με την φωνητική εντολή «Hey Mercedes», εξασφαλίζοντας στο premium van πρωτόγνωρες για την κατηγορία επιλογές σε επίπεδο εφαρμογών και συνδεσιμότητας.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η T-Class αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου και τον turbo κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων που εφοδιάζει ήδη τις Mercedes-Benz A-Class, Renault Kadjar και Nissan Qashqai.
Aυτό που απομένει να διευκρινιστεί είναι το κατά πόσο θα υπάρξει plug-in υβριδική έκδοση, ενδεχόμενο που κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί. Σε κάθε περίπτωση, η Μercedes-Benz, φέρεται να εξελίσσει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά EQT και να προσφέρει αυτονομία περίπου 240 χλμ.
Η πρεμιέρα της αναμένεται να πραγματοποιηθεί με την νέα χρονιά.