Ο ιταλός κατασκευαστής ανακοίνωσε με υπερηφάνεια την ολοκλήρωση των δοκιμών υψηλής ταχύτητας του Battista στην πίστα του Nardo, δοκιμασία την οποία θεωρεί ορόσημο για τη διαδικασία εξέλιξης του hypercar που με τη σειρά του σηματοδοτεί πολλαπλά ορόσημα για τον Pininfarina.
Σύμφωνα με τις συστάσεις οι δοκιμές έγινα με ένα πρωτότυπο μόνο κατ΄όνομα καθώς οι Ιταλοί επέλεξαν να δοκιμάσουν ένα πλήρως εξοπλισμένο αυτοκίνητο προκειμένου τα συμπεράσματά τους να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας εξέλιξης όσο και για το τελικό προϊόν.
Στόχος των δοκιμών υψηλής ταχύτητας είναι ο καθορισμός των ιδανικών ρυθμίσεων του πλαισίου αλλά και του συστήματος διαχείρισης ροπής προς όφελος των επιδόσεων αλλά και της εκρηκτικής οδικής συμπεριφοράς. Σύμφωνα με τον Pininfarina, το ηλεκτροκίνητο Battista θα προσφέρει τη δυνατότητα ουκ ολίγων ρυθμίσεων σε ότι αφορά το πλαίσιο αναλόγως και με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Υπενθυμίζεται ότι το ιταλικό hypercar κινούν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένας για κάθε τροχό) οι οποίοι του εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 1.900 ίππων και το ιλιγγιώδες μέγεθος των 2.300 Nm ροπής. Τα παραπάνω μεγέθη μεταφράζονται στην ικανότητα του Battista να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των δύο δευτερολέπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητα του θα διαμορφωθεί σε 350 χλμ./ώρα.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω το Battista, αναμένεται να αξιώσει τον τίτλο του ταχύτερου νόμιμου για το δρόμο αυτοκινήτου καθώς πολύ απλά θα διαθέτει σχεδόν 400 επιπλέον ίππους από την Bugatti Chiron. Ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ταράξει τον ύπνο του είναι η επίσης ηλεκτρική Lotus Evija η οποία φτάνει τους 2.000 ίππους και η οποία βρίσκεται επίσης υπό εξέλιξη και αναμένεται στο κοντινό μέλλον.
Σε ό,τι αφορά την άφιξη του Battista, οι αυστηρά 150 μονάδες παραγωγής του αναμένεται να ξεκινήσουν να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες του εντός του 2021.
Σε ό,τι αφορά τις λοιπές διατυπώσεις του ηλεκτροκίνητου hypercar, τους ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μπαταρία υδρόψυκτων μπαταριών ιόντων λιθίου οι οποίες τοποθετούνται χαμηλά στο πάτωμα σε διάταξη Τ για καλύτερη κατανομή βάρους. Το κινητήριο σύνολο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την ελβετική Rimac ενώ οι μπαταρίες αναμένεται να εξασφαλίζουν στο Battista αυτονομία 500 χλμ.