Στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρέθηκε και πάλι, μετά από αρκετούς μήνες, η Ουχάν, η πόλη που συνέδεσε όσο καμία άλλη το όνομά της με το ξέσπασμα της καταστροφικής πανδημίας του κορωνοϊού, η οποία έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Ο λόγος είναι το νέο διαφημιστικό βίντεο που λάνσαρε στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να προσελκύσει ταξιδιώτες να «βιώσουν την ομορφιά της».
Ο τίτλος του βίντεο είναι «Ας βρεθούμε στη Ουχάν» και δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Γραφείου Πολιτισμού και Τουρισμού της πόλης, κάνοντας αναφορά στα καλύτερα της πόλης, από το σουρεαλιστικό πλωτό δάσος της στον υγρότοπο της λίμνης Ζανγκτού έως τον φωτισμένο ιστορικό πύργο Yellow Crane (σ.σ. Κίτρινος Γερανός), μαζί με τους ντόπιους που τρώνε νουντλς.
«Η Ουχάν δεν διστάζει ποτέ να δείξει την ομορφιά της, και όσοι την αγαπούν ελπίζουν ότι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να το καταλάβουν» αναφέρει η επίμαχη ανάρτηση στο Facebook.
Ως το αρχικό επίκεντρο της πανδημίας του κορωνοϊού, η Ουχάν εφάρμοσε 76 ημέρες lockdown, από τις 23 Ιανουαρίου έως τις 8 Απριλίου. Καταγράφηκαν περισσότερες από 50.000 μολύνσεις του φονικού ιού και πάνω από 3.800 θάνατοι.
Το lockdown δεν επιβράδυνε απλώς τα ποσοστά μόλυνσης – η πόλη δεν έχει αναφέρει κανένα τοπικό κρούσμα από τον Μάιο – αλλά ενίσχυσε εκπληκτικά την εικόνα της πόλης, κάνοντας την πιο ελκυστική.
Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτη που επικαλείται το CNN και πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο από το Κινεζικό Κέντρο Ερευνών Τουρισμού, η Ουχάν ήταν ο Νο.1 προορισμός που ήθελαν να επισκεφθούν οι Κινέζοι πολίτες μετά την υποχώρηση της κρίσης.
Μάλιστα, πολλοί χρήστες στο διαδίκτυο επαίνεσαν τους ανθρώπους της πόλης για την επιμονή και την εργατικότητά τους κατά τη διάρκεια του lockdown.
Αληθινό ή…
Ωστόσο, δεν είδαν όλοι με… καλό την κίνηση αυτή.
Υπήρξαν βέβαια και αυτοί που σχολίασαν ότι το βίντεο ήταν υπέροχα γυρισμένο και έδειχνε τις διαφορετικές πτυχές της πόλης. «Η ομορφιά της Ουχάν έχει προβληθεί τέλεια. Λατρεύω τη Ουχάν» έγραψε κάποιος.
Ένας άλλος συμφώνησε με τις επιλογές των τοπίων – και είπε ότι περιλαμβάνει μερικές επιλογές εκτός πεπατημένης.
Ωστόσο, η μερίδα του λέοντος πιστεύουν ότι το βίντεο ήταν πολύ «φανταχτερό» και δεν αντιπροσωπεύει το αληθινό πρόσωπο της πόλης.
«Το βίντεο θα μπορούσε να αναφέρεται σε οποιαδήποτε πόλη με ποτάμι. Το θέμα και οι καλύτερες στιγμές της δεν ξεχωρίζουν» γράφει ένας χρήστης.
«Δεν είναι ρεαλιστικό» σχολιάζει ένας άλλος.
Αυτή, πάντως, δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της Ουχάν να ενισχύσει την τουριστική της βιομηχανία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.
Από τον Αύγουστο, η πόλη παρουσίασε μια σειρά από καμπάνιες που στοχεύουν τους εγχώριους ταξιδιώτες, προσφέροντας τους δωρεάν είσοδο σε σημαντικά αξιοθέατα και νυχτερινές περιηγήσεις.