Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τερματίζει την εργοστασιακή παρουσία της σε κάθε μορφή αγωνιστικής δραστηριότητας απορροφώντας τους 169 εργαζόμενους της VW Motorsport GmbH σε δραστηριότητες που κυρίως σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση.
Ωστόσο η κατασκευή ανταλλακτικών και εξαρτημάτων τόσο για το Polo GTI R5 όσο και για το Golf GTI TCR θα συνεχιστεί για τους ιδιώτες αγωνιζόμενους ενώ η παραγωγή του αγωνιστικού Polo R5 διακόπτεται τις επόμενες ημέρες.
Έτσι τερματίζεται μια πορεία πέντε δεκαετιών σε διάφορες μορφές αγώνων, από την Formula Vee και την Formula 3 έως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) όπου το Polo κατέκτησε τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα Κατασκευαστών από το 2013 έως το 2016 με τον Sebastien Ogier, αλλά και τις τρεις νίκες στο Ράλι Dakar με το Touareg.
Παράλληλα το πρωτότυπο ID.R έχει πετύχει τα ρεκόρ τόσο στο Goodwood όσο και στην ανάβαση του Pikes Peak αλλά και το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικό μοντέλο στην απαιτητική «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring.
Σημειώνεται ότι η ανακοίνωση της αποχώρησης της VW ακολουθεί εκείνη της Audi η οποία διακόπτει την παρουσία της στην Formula E μετά το 2021, μια απόφαση η οποία σύμφωνα με εκπρόσωπο της ομάδας δεν σχετίζεται με την γενικότερη στρατηγική του ομίλου VW.