Η καλύτερη εβδομάδα για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας ήταν η εβδομάδα που κορυφώθηκε με την γνωστή πια σε όλους BlackFriday εν μέσω lockdown.
Οι ιστορικές επιδόσεις που σημειώθηκαν ανέβασαν κατά 154,9% την αξία των online αγορών από το Σάββατο 21 ως και την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020.
Την εντυπωσιακή άνοδο κατέγραψε o Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) σε σύγκριση με τον μέσο όρο των προηγούμενων οκτώ εβδομάδων, δηλαδή από μέσα Σεπτεμβρίου ως μέσα Νοεμβρίου.
Μάλιστα, κατά τον GR.EC.A., υπήρξε έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών η οποία οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στην εφετινή Black Friday σε σχέση με την περσινή και 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα με το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά τον Νοέμβριο λόγω του lockdown.
Ταυτόχρονα, φέτος καταγράφηκε και ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες ακούμπησαν και το 79% σε κατηγορίες τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας και αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών και βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης και μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.
Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 6.603 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.529 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Συνδέσμου από τον Μάιο, το 2020 η αξία των online αγορών προϊόντων και υπηρεσιών από Έλληνες καταναλωτές σε ελληνικά και διεθνή e-shops θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 42,7% και θα προσεγγίσει σε συνολική αξία τα 10,7δισ. ευρώ.