Τα χέρια να παίρνουν φωτιά στα πληκτρολόγια για την απαραίτητη έρευνας αγοράς, η οποία με το πέρασμα της ώρας και λόγω της ημέρας, είχε όλο και περισσότερες δυσάρεστες εκπλήξεις…
Όσοι δούλευαν από τα κινητά τους τηλέφωνα και όσοι βρίσκονταν στο σπίτι από τους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές…
Οι διαδικτυακές παραγγελίες από νωρίς το πρωί άρχισαν να πέφτουν βροχή όπως αναμενόταν και μέσα σε λίγες ώρες, άρχισαν να εξαντλούνται από ρούχα και καλλυντικά μέχρι ηλεκτρικές κι ηλεκτρονικές συσκευές, στα οποία η ζήτηση ήταν αυξημένη από την αρχή της εβδομάδας…
Στις αποθήκες των καταστημάτων ένας μικρός χαμός από τις παραγγελίες πελατών και στα μηχανάκια των διανομέων μια συνεχής προσπάθεια για να στριμωχτούν όσο το δυνατόν περισσότερα δέματα…
Το μεγάλο στοίχημα της Black Friday βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, με τους πελάτες να ψάχνουν, τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αισιοδοξούν και τους υπαλλήλους σε εταιρείες κούριερ να κάνουν υπομονή…
Τα στοιχεία από την αρχή της εβδομάδας δείχνουν ότι το 60% εκείνων που αγόρασαν κάτι, το έκαναν πρόωρα ενόψει των Χριστουγέννων. Στη κορυφή συνεχίζουν να βρίσκονται τα παιδικά παιχνίδια, οι τηλεοράσεις, γυναικεία ρούχα και παπούτσια αλλά και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια…
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι ο συνολικός τζίρος μπορεί να μην αγγίξει τα 3 δις. της περσινής Black Friday, ωστόσο θα κλείσει πολύ πιο πάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις Αυτές έκαναν λόγο για τζίρο 300 εκατομμυρίων ευρώ. Η δεύτερη εκτίμηση διπλασίασε το ποσό στα 600 και τα τελευταία στοιχεία το πρωί ανέβαζαν τον αριθμό στο 1,5 δις. €…
Ιδιοκτήτες μικρών αλλά και μεγάλων καταστημάτων προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το αγοραστικό ενδιαφέρον, με τους περισσότερους να συνεχίζουν τις εκπτώσεις και την επόμενη εβδομάδα…
Οι καταναλωτές, υπό την πίεση της πανδημίας, καταπονημένοι ψυχολογικά αλλά και οικονομικά, εμφανίστηκαν τη φετινή ιδιαίτερη Black Week συγκρατημένοι στις επιλογές τους, με τις τιμές να αποτελούν για ακόμα μία χρονιά, την πυξίδα των κινήσεών τους…