H γερμανική ανεβάζει ρυθμούς σε σχέση με την ηλεκτροκίνητη γκάμα της ετοιμάζοντας, ένα ακόμα μοντέλο το οποίο, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα τοποθετηθεί κάτω από το ID.3 Hatchback.
Το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει τα διακριτικά ID.2 και αναμένεται να αξιοποιήσει μια μικρότερη παραλλαγή της πολυχρηστικής πλατφόρμας MEB όπου βασίζονται όλα τα ήδη γνωστά μοντέλα της σειράς ID και σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου αναμένεται να ξεκινά από τα 20.000 ευρώ.
Η VW έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το νωρίτερο έως το 2023 ενώ, όπως αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς το νέο μοντέλο θα λειτουργήσει ως ηλεκτροκίνητο alter ego του Polo.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να υπάρξουν πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, με δεδομένο το περιορισμένο μέγεθος του μοντέλου και τον αστικό προσανατολισμό του, υπάρχουν σκέψεις να αξιοποιηθούν χαμηλότερης απόδοσης αλλά και χαμηλότερου κόστους μπαταρίες φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου.
«Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Golf είχε μπαταρία 36 kWh και δεδομένου ότι θα πρόκειται για ένα μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλο για οδήγηση στην πόλη όπου οι απαιτήσεις για αυτονομία είναι μικρότερες, μπορώ να υποθέσω ότι μια αντίστοιχου μεγέθους μπαταρία θα είναι επαρκής» δήλωσε χαρακτηριστικά στέλεχος της VW.
Σημειώνεται ότι προσφάτως η VW υπερδιπλασίασε το ποσό επενδύσεων για την εξέλιξη ηλεκτροκίνητων μοντέλων και λογισμικού, ανακοινώνοντας ότι θα αφιερώσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ για τους παραπάνω τομείς έως το 2025 ήτοι περίπου το μισό προϋπολογισμό της για την επόμενη πενταετία.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το ID.3 το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία, η VW έχει ήδη δρομολογήσει το λανσάρισμα του ID.4 το οποίο θα συνοδευτεί και από μια coupe SUV έκδοση με τα διακριτικά ID.5. Θα ακολουθήσουν το minivan ID. Buzz το 2022 και η έκδοση παραγωγής του ID.Vision το οποίο αναμένεται να διατεθεί σε τετράθυρη και πρακτική έκδοση και να προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ.