Η γερμανική φίρμα αποφάσισε να αναπαραγάγει τη συνταγή των G500 4×42 και E-Class All-Terrain 4×42 στο μοντέλο που κατέχει τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματός της, σε ένα απολύτως επιτυχημένο όσο και λειτουργικό πείραμα το οποίο φιλοδοξεί να αναδείξει τις δυνητικά περιπετειώδεις αρετές της EQC.
Για του λόγου το ακριβές, στις εικόνες της EQC 4×42 που είχε δημοσιοποιήσει η Mercedes-Benz στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, η γερμανική φίρμα σπεύδει να προσθέσει και ένα video όπου το πρωτότυπο μοντέλο αναλαμβάνει να τραβήξει την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο θαλάσσιο σκι με wakeboard, Sanne Meijer, διασχίζοντας διόλου ευκαταφρόνητους όγκους νερού.
Εξάλλου, η EQC 4×42 χάρη σε μια σειρά τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους μηχανικούς της φίρμας, διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος η οποία ανέρχεται σε 293 χιλιοστά (αντί 140 χιλιοστών στην απλή EQC) ένα μέγεθος που σημειωτέον υπερβαίνει κατά 2,3 εκατοστά και το αντίστοιχο της εμβληματικής G-Class.
Aνάλογη αύξηση εμφανίζουν και οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που στην περίπτωση της EQC 4×42διαμορφώνονται σε 31,8 και 33,0 μοίρες αντίστοιχα και σε συνδυασμό με τα χωμάτινα ελαστικά, μεταβάλλουν το προφίλ της EQC από ηλεκτρικό SUV σε ένα ικανότατο off-road.
Επίσης, όπως επιβεβαιώνει και το νέο οπτικό υλικό οι παραπάνω προδιαγραφές εξασφαλίζουν στην EQC 4×42 τη δυνατότητα να αντιπαρέλθει με ευκολία υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 400 χιλ.
Αυτό που δεν έχει αλλάξει, είναι το κινητήριο σύνολο το οποίο εξακολουθεί να αποτελείται από ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 408 ίππους και 765 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από την εκκίνηση με ό,τι αυτό σημαίνει για τις ικανότητες της EQC σε ό,τι αφορά την αμεσότητα στην απόδοση.
Η Mercedes-Benz δεν προτίθεται προς το παρόν να οδηγήσει στην παραγωγή το επιβλητικό concept car αν δεν αποκλείεται στο μέλλον και όσο «προχωρά» η ηλεκτροκίνηση να δούμε μια ανάλογη υλοποίηση παραγωγής.