Τη Fanny Eaton (Φάνυ Ίτον), τη τζαμαϊκανή μούσα καλλιτεχνών και υπέρτατο μοντέλο στη δεκαετία του 1860 για σπουδαίους Άγγλους ζωγράφους που επεδίωκαν να επαναπροσδιορίσουν τα βικτωριανά πρότυπα ομορφιάς, τιμά η Google με το σημερινό Doodle της.
Η Fanny Eaton, η μούσα καλλιτεχνών με καταγωγή από την Τζαμάικα, υπήρξε καθόλη τη δεκαετία του 1860 το ιδανικό μοντέλο για δεκάδες σπουδαίους Άγγλους ζωγράφους, οι οποίοι θέλησαν να επαναπροσδιορίσουν τα βικτωριανά πρότυπα της ομορφιάς και της ποικιλομορφίας.
Στις 18 Νοεμβρίου του 1874, η Eaton μπήκε στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου, λαμβάνοντας μέρος σε συνεδρίες που θεωρήθηκαν ως αναπόσπαστο μέρος της Αδελφότητας των Προραφαηλιτών, δηλαδή των ζωγράφων που επιχείρησαν να ανατρέψουν την τεράστια επιρροή του Ιταλού Ραφήλ στην παγκόσμια τέχνη. Με αφορμή τη συμπλήρωση 146 χρόνων από την είσοδό της στον χώρο των Τεχνών, η Google αφιερώνει το σημερινό της doodle στην Eaton.
Η Fanny Eaton ή Fanny Matilda Antwistle όπως ήταν το κανονικό της όνομα, γεννήθηκε στην επαρχία Σάρεϊ της Τζαμάικα, στις 13 Ιουλίου 1835. Μετακόμισε με τη μητέρα της στη Βρετανία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1840, προς την αρχή της Βικτωριανής Εποχής.
Στα 20 της, άρχισε να κάνει μόντελινγκ για τους ζωγράφους πορτρέτων στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου και σύντομα τράβηξε την προσοχή μιας μυστικής κοινωνίας ανερχόμενων νέων καλλιτεχνών, που ονομάζεται Αδελφότητα Προραφαηλιτών.
Η Eaton έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της στον πίνακα του Simeon Soloman Η Μητέρα του Μωυσή, ο οποίος εκτέθηκε το 1860 στη Βασιλική Ακαδημία. Κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, το όνομά της συνδέθηκε καλλιτεχνικά με διάφορους εξέχοντες Προραφαηλίτες, όπως οι Dante Gabriel Rossetti, John Everett Millais και Rebecca Soloman.
H Fanny Eaton αναδείχθηκε ως μοντέλο της ιδανικής ομορφιάς και έγινε το επίκεντρο σε μια εποχή όπου οι μαύροι ήταν στο περιθώριο και συχνά εκπροσωπούνταν με αρνητικό πρόσημο στη βικτωριανή τέχνη.