H γερμανική φίρμα δίνει μια ακόμα γεύση από τις επερχόμενες, αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις της οι οποίες εξελίσσονται στο κέντρο Τεχνολογίας και Εξέλιξης της Mercedes-Benz στο Immendingen.
Πριν ωστόσο υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες που αφορούν τα δύο «άκρα» της ηλεκτρικής γκάμας της Mercedes-Benz, αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο κέντρο έρευνας και εξέλιξης αποτελεί ένα από τα εντυπωσιακότερα που υπάρχουν καθώς η γερμανική φίρμα έχει αναπαραγάγει στο Immendingen δείγματα δρόμων από όλο τον κόσμο κάτι που σημαίνει ότι οι δοκιμές δεν προϋποθέτουν την μεταφορά οχημάτων σε διαφορετικές χώρες προκειμένου να υποβληθούν σε διαφορετικές συνθήκες με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κόστος εξέλιξης αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της διαδικασίας.
Ως προς αυτήν την παράμετρο, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη πίστα αποτελεί υπόδειγμα αξιοποίησης εναλλακτικών μορφών ενέργειας διαθέτοντας φωτοβολταϊκά για να καλύπτει τις ενεργειακές της ανάγκες ενώ στα λιβάδια που παρεμβάλλονται στη χάραξη εκτρέφονται ακόμα και κοπάδια στο πλαίσιο μιας μεικτής χρήσης και της αδιατάρακτης συνύπαρξης του πεδίου δοκιμών με το φυσικό περιβάλλον όπου φιλοξενείται.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον ξεναγό ονόματι Matt, συγκεκριμένη πίστα περιλαμβάνει 30 διαφορετικά είδη δρόμων, από τα ευρωπαϊκά λιθόστρωτα και τις απότομες στροφές του σουηβικών Άλπεων έως τα διαφορετικά είδη διαγραμμίσεων που υπάρχουν ανά τον κόσμο, αναπαραγάγοντας ποικίλες συνθήκες για τα υπό δοκιμή οχήματα. Εκτός από τα 30 διαφορετικά είδη οδοστρώματος και χάραξης στην πίστα των συνολικά 68 χλμ. υπάρχουν και τμήματα που παραπέμπουν σε λιγότερο αστικές ή περιαστικές συνθήκες όπως περάσματα με νερό και χωμάτινα τμήματα.
Tις συστάσεις του Matt για τις ιδιαιτερότητες του Immendigen ακολουθεί μια δια ζώσης εμπειρία του με την EQA με τη συνδρομή του μηχανικού της Mercedes-Benz Jens ten Brink ο οποίος διαδέχεται τον Matt στον ρόλο του ξεναγού στις ικανότητες της ηλεκτροκίνητης εκδοχής της GLA που αντιπαρέρχεται εμπόδια όπως το νερό και τις αφιλόξενες συνθήκες ενός βρεγμένου οδοστρώματος με φιδίσια χάραξη, αποκαλύπτοντας την αδιαμφισβήτητα διασκεδαστική πλευρά του χαρακτήρα της.
Τη σκυτάλη παίρνει παίρνει η επιβλητική EQS, το ηλεκτρικό alter ego της S-Class το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή εντός του α΄εξαμήνου του 2021 και η οποία, παρά το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθός της αποδεικνύεται εξίσου διασκεδαστική στα γρήγορα περάσματα της πίστας του Immendigen.