Η συνεχιζόμενη υγειονομική κρίση και τα απανωτά lockdowns λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού έχουν αλλάξει άρδην την καθημερινότητά μας, αναγκάζοντας πολλές παγκόσμιες βιομηχανίες να προσαρμοστούν στην πρωτόγνωρη συνθήκη και να επινοήσουν νέους τρόπους λειτουργίας. Ενα τέτοιο industry είναι και αυτό της μόδας.
Τώρα που όλοι περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι οι ενδυματολογικές μας ανάγκες έχουν μετασχηματιστεί. Η επιβεβλημένη κοινωνική απoστασιοποίηση συνέβαλε επίσης στο να βρεθούν ευρηματικές λύσεις προκειμένου να πραγματοποιηθούν επιδείξεις μόδας.
Πέραν των πολλών fashion films που δημιουργήθηκαν ή των live-streaming και των virtual shows, κάποιοι άδραξαν την ευκαιρία και άφησαν τη φαντασία τους να καλπάσει, όπως ο Τζέρεμι Σκοτ του οίκου Moschino που παρουσίασε κατά την πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ένα υπέροχο, εξωπραγματικό θέαμα, στο οποίο μοντέλα και θεατές ήταν μαριονέτες.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σουπερμόντελ που έχουν αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια και θα κυριαρχήσουν στις πασαρέλες (έστω και φορώντας μάσκα) και στις καμπάνιες των μεγάλων οίκων.
Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» ο Γιώργος Νάστος γράφει για τις νέες σταρ του catwalk ξεκινώντας από τις «δύο μικρές Ολλανδέζες».
Τη Ριάν Βαν Ρομπάι, την εκρηκτική κοκκινομάλλα με την προραφαηλιτική ομορφιά που έχει γίνει η αγαπημένη μεγάλων οίκων και μετρά σημαντικά εξώφυλλα σε διεθνείς τίτλους, και τη συμπατριώτισσά της Φελίς Νόβα Νούρντχοφ, τη 19χρονη αθλητική και δυναμική καλλονή από το Μπέργκεν του ολλανδικού Βορρά που εξελίσσεται σε διεθνές τοπ μόντελ.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»