Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τις αμερικανικές εκλογές, με την πλειονότητα των μέσων ενημέρωσης στην άλλη άκρη του Ατλαντικού να έχουν πάρει πολιτική θέση.
Με το διακύβευμα να είναι μεγάλο -ίσως μάλιστα πρόκειται για τις πιο σημαντικές εκλογές της σύγχρονης αμερικανικής ιστορίας- το περιοδικό TIME επέλεξε για πρώτη φορά στην εκατόχρονη ιστορία του να αλλάξει το λογότυπό του σε «VOTE».
Η συντακτική ομάδα του περιοδικού επισημαίνει πως «λίγα πράγματα θα διαμορφώσουν τον κόσμο που θα αναδυθεί, περισσότερο από το αποτέλεσμα των επερχόμενων προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ».
«Ήταν μια χρονιά τόσου πόνου, δυσκολιών, χάους και απώλειας» επισημαίνει ο CEO, Edward Felsenthal. Ωστόσο, καθώς τα έθνη σε όλο τον κόσμο αρχίζουν να ανοικοδομούνται από την πανδημία, είναι σαφές ότι «έχουμε μια ευκαιρία να αλλάξουμε τη μελωδία μας».
«Στις 3 Νοεμβρίου (ή, ελπίζουμε, λίγο μετά), θα λάβουμε επιτέλους μια απάντηση στο ερώτημα του τι σημαίνουν αυτά τα τέσσερα τελευταία χρόνια» γράφει η πολιτική ανταποκρίτρια του TIME, Molly Ball. «Είναι μια απόφαση, όχι για το ποιες προτάσεις πολιτικής πρέπει να ακολουθήσουμε, αλλά για το ποια πραγματικότητα αποφασίζουμε συλλογικά να κατοικήσουμε».
Το ιστορικό εξώφυλλο
Το εξώφυλλο του περιοδικού έχει φιλοτεχνήσει ο Shepard Fairey. «Παρόλο που το πρόσωπο στο πορτραίτο γνωρίζει ότι υπάρχουν πρόσθετες προκλήσεις για τη δημοκρατία κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας, είναι αποφασισμένο να χρησιμοποιήσει τη «φωνή και τη δύναμή του με την ψήφο του» σχολιάζει ο ίδιος.
«Βρισκόμαστε σε μια σπάνια στιγμή που θα χωρίσει την ιστορία σε πριν και μετά, για τις επόμενες γενιές. Είναι το είδος της στιγμής κατά την οποία οι αναγνώστες σε όλη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο, στρέφονταν πάντα στο TIME. Σας ευχαριστούμε που το κάνετε και τώρα» καταλήγει το editorial.