Επίθεση στην κυβέρνηση για ενδεχόμενες νέες καμπάνιες ενημέρωσης για τον κορωνοϊό εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταγγέλλει νέες απόπειρες χειραγώγησης των ΜΜΕ.
Ετοιμάζεται να δώσει λεφτά με αδιαφάνεια
Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ «η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη εν μέσω πανδημίας δεν έδωσε λεφτά για προσλήψεις εκπαιδευτικών, τεστ και λιγότερους μαθητές ανά τάξη», «δεν έδωσε λεφτά για προσλήψεις υγειονομικών και αύξηση των ΜΕΘ, με αποτέλεσμα εν μέσω δραματικής αύξησης κρουσμάτων στο δεύτερο κύμα το ΕΣΥ να βρίσκεται αντιμέτωπο με κατάρρευση», «δεν έδωσε λεφτά για αύξηση των δρομολογίων στις δημόσιες συγκοινωνίες με αποτέλεσμα τις τριτοκοσμικές εικόνες συνωστισμού στα ΜΜΜ, που αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης του κορονοϊού».
«Αλλά ετοιμάζεται να δώσει πάλι λεφτά αδιαφανώς σε ΜΜΕ για να τα εκβιάσει με την κρατική χρηματοδότηση με πρόσχημα την πανδημία και την ενημέρωση των πολιτών, ώστε να πιέζει για να παρουσιάζουν την εικόνα που την βολεύει», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Προσθέτει μαλιστα ότι «όσο η πολιτική της κυβέρνησης διαλύει την κοινωνία και την οικονομία, τόσο θα καταφεύγει σε πρακτικές που προσβάλλουν κάθε έννοιας δημοκρατίας, λογοδοσίας και διαφάνειας».
Μη διανοηθεί
«Προειδοποιούμε τον κ. Μητσοτάκη: Μη διανοηθεί να επαναλάβει τα αντιδημοκρατικά αίσχη της λίστας Πέτσα, με απευθείας αναθέσεις κατά παράβαση του νόμου, εν κρυπτώ χρηματοδότηση μέσων, οικονομικό στραγγαλισμό του Τύπου, παντελή απουσία κριτηρίων για εργαζόμενους και αποκλεισμό όσων ασκούν κριτική», συνεχίζει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ και καταλήγει:
«Οποιαδήποτε καμπάνια ενημέρωσης οφείλει να γίνει με βάση την κείμενη νομοθεσία, με διαφάνεια και δημόσια λογοδοσία. Ας καταλάβει επιτέλους ο κ. Μητσοτάκης ότι λειτουργεί σε Δημοκρατία και δεν είναι ελέω Θεού μονάρχης».
Διαφημιστική δαπάνη
Ουσιαστικά ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρεται σε άρθρο που υπάρχει στο νομοσχέδιο που έφερε χτες βράδυ στη βουλή η κυβέρνηση για τις αποζημιώσεις στους πληγέντες από τον Ιανό και το οποίο άρθρο αφορά νέα διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του εν λόγω άρθρου «η ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίησή τους αναφορικά με την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασπορά του ιού. Οι αρμοδιότητες για τους όρους και προϋποθέσεις ανατέθηκαν στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και τον υπουργό Οικονομικών».
Υπό προϋποθέσεις έκπτωση της διαφημιστικής δαπάνης
Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο Στέλιος Πέτσας αναφέρθηκε στο θέμα λέγοντας ότι «επιπλέον, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει νέα μέτρα καταπολέμησης των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα θεσπίζεται, μεταξύ άλλων, η υπό προϋποθέσεις έκπτωση της διαφημιστικής δαπάνης από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων, προσαυξημένη κατά 100% για το φορολογικό έτος 2020 και κατά 60% για το φορολογικό έτος 2021. Οι υπεραποσβέσεις αυτές αναμένεται σύμφωνα με μελέτες να συμβάλουν στην τόνωση της ζήτησης και της καταναλωτικής δαπάνης, που συμπιέστηκε φέτος λόγω της πανδημίας, με θετική επίπτωση στην ιδιωτική κατανάλωση. Κατανάλωση που σημαίνει τζίρος στο λιανεμπόριο και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα αποτρέψει λουκέτα και θα διαφυλάξει θέσεις εργασίας».