Ήταν βασικό θέμα συζήτησης από το βράδυ της Παρασκευής και τη μεταμόρφωση του Ολυμπιακού στο δεύτερο μέρος κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Θα επηρέαζε αυτή η εικόνα τις σκέψεις του Πέδρο Μαρτίνς εν όψει… Ομόνοιας; Θα αφήσει στο συρτάρι το 4-3-3 ο Πορτογάλος επενδύοντας σε ένα σχήμα σαφώς πιο επιθετικό;
Ο κύβος ερρίφθη. Και ο Μαρτίνς έδειξε πως η εικόνα της ομάδας του είναι ο οδηγός των επιλογών του. Ο 50άχρονος τεχνικός πριν από λίγο έκανε γνωστή την 11άδα της ομάδας του.
Διάταξη 4-4-2 με Ραφίνια, Σεμέδο, Μπα και Χολέμπας στην ευθεία της άμυνας. Με Καμαρά και Μπουχαλάκη στη μεσαία γραμμή. Με τον Μασούρα στην αριστερή πλευρά και τον Βαλμπουενά να ξεκινά από δεξιά τις δημιουργίες του. Και βέβαια με τον Κώστα Φορτούνη συνοδοιπόρο του Γιουσέφ Ελ Αραμπί στην επίθεση. Η δεκάδα που έκανε το 0-0 με τον Αστέρα 2-0 σε λιγότερο από είκοσι λεπτά.
Και όσο για τον άσο; Η επιστροφή του Ζοσέ στις προπονήσεις της ομάδας, ήταν η δεύτερη μεγάλη συζήτηση. Θα επέλεγε ο Μαρτίνς τον συμπατριώτη του ή θα συνέχιζε με τον νεαρό Κωνσταντίνο Τζολάκη που τα πήγε περίφημα και στον τελικό κυπέλλου με την ΑΕΚ, και στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος;
Όσοι πόνταραν στον Ζοσέ Σα δικαιώθηκαν. Ο βασικός πορτιέρο του Ολυμπιακού επιστρέφει στη θέση του 53 βράδια μετά τον σοκαριστικό τραυματισμό του που δεν του έδωσε το δικαίωμα παρουσίας στο Γουλβερχάμπτον. Ο Τζολάκης θα μείνει στον πάγκο.
Ο Ολυμπιακός λοιπόν ξεκινά με 4-4-2.
Με εννέα παίκτες του περσινού κορμού σε μια υπόθεση που σαφώς και έχει τη σημασία της για το ομοιογενές του σχήματος.
Και με τους Ραφίνια και Χολέμπας μοναδικούς νεοφερμένους. Δύο πολύ έμπειρους μπακ με υψηλές παραστάσεις που πρόλαβαν να είναι συνεπείς σε αυτό το πρώτο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς.
Θυμίζουμε ότι και πέρσι ο Ολυμπιακός στα προκριματικά ξεκίνησε με μόλις δύο «νέους» το ταξίδι του. Με τον Ρούμπεν Σεμέδο και τον Ματιέ Βαλμπουενά. Φυσικά πέρσι η ομάδα είχε μια κανονική προετοιμασία. Ένα κανονικό καλοκαίρι. Η φετινή ιστορία είναι διαφορετική. Ο Μαρτίνς όμως κοιτάζοντας την πρώτη εντεκάδα του σαφώς και βρίσκει μεγάλες ομοιότητες.