Αποκλειστικά σε ψηφιακό περιβάλλον πραγματοποιούνται πλέον οι περισσότερες συναλλαγές στην Alpha Bank, ως αποτέλεσμα όχι μόνον των αλλαγών που επέφερε η πανδημία αλλά και της στρατηγικής επιλογής της Τράπεζας να επενδύσει με συνέπεια και αποφασιστικότητα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό.
Κατά το α’ εξάμηνο του 2020, το 91% των συνολικών συναλλαγών στην Alpha Bank πραγματοποιήθηκε μέσω των ψηφιακών της δικτύων (e-banking, ATM, ΚΑΣ), ενώ εντυπωσιακή ετήσια αύξηση 70% κατέγραψε και η χρήση του mobile banking της τράπεζας, εξυπηρετώντας περισσότερες από 65 εκατομμύρια συνδέσεις.
Ο αριθμός των ενεργών χρηστών του Alpha mobile banking αυξήθηκε κατά 51% σε σχέση με πέρυσι και αντίστοιχα, οι συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν μέσω της υπηρεσίας ήταν υψηλότερες κατά 66% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019.
Περισσότερες από τις μισές (52,4%) νέες εγγραφές συνδρομητών στο e-banking της Alpha Bank, κατά τους έξι πρώτους μήνες του έτους, πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά online, χωρίς δηλαδή να απαιτηθεί επίσκεψη σε κατάστημα της τράπεζας, όταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2019 ήταν 23,3%.
Στο Αpple Pay, την πρωτοποριακή υπηρεσία πληρωμών για συσκευές Apple, μέσα σε πέντε μήνες οι χρήστες της υπηρεσίας ξεπέρασαν τους 65.000.
Σημειώνεται ότι η Alpha Bank, στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, ενός από τους βασικούς πυλώνες του στρατηγικού της σχεδίου, είχε μεταφέρει σε ψηφιακό περιβάλλον το 85,5% των συνολικών της συναλλαγών, ήδη από το α’ εξάμηνο του 2019, δηλαδή έναν χρόνο πριν από την έλευση της πανδημίας.