VW ID.4 2021: Στα ενδότερα

Το ηλεκτρικό SUV της γερμανικής φίρμας αποκαλύπτει -και- τον εσωτερικό του κόσμο ο οποίος έχει διαμορφωθεί με μινιμαλιστική όσο και τεχνολογικά ενσυνείδητη διάθεση στα μέτρα των καιρών.

Όπως ισχύει και για το ID.3, το ηλεκτροκίνητο SUV της VW διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με μια ευμεγέθη οθόνη για το infotainment, ενώ χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν τα πλήκτρα αφής για το χειρισμό του κλιματισμού. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία του ατμοσφαιρικού φωτισμού στο εσωτερικό των θυρών ο οποίος όπως είναι ήδη γνωστό προσφέρει 30 διαφορετικές χρωματικές επιλογές.

Σε ό,τι αφορά τα υλικά, ξεχωρίζει τα υψηλής ποιότητας πλαστικά τμήματα σε γυαλιστερή απόχρωση Piano Black, διανθισμένα με ασημί μεταλλικές λεπτομέρειες. Τα καθίσματα επενδύονται με τεχνόδερμα και το ύφασμα με μικροΐνες Art Velours το οποίο προκύπτει κατά 20% από ανακυκλωμένα υλικά. Σημειώνεται ότι αμφότερα τα μπροστινά καθίσματα είναι ανατομικά και ρυθμιζόμενα σε ό,τι αφορά το σημείο στήριξης της μέσης ενώ επωφελούνται από λειτουργία μασάζ.

Στις επιλογές του ID.4 θα υπάρχει η δυνατότητα ειδοποίησης του οδηγού για εισερχόμενες κλήσεις στο κινητό του μέσω της φωτεινής νοητής γραμμής που διατρέχει το ταμπλό η οποία θα αναβοσβήνει. Το συγκεκριμένο φωτιστικό στοιχείο θα μπορεί να λειτουργεί συνδυαστικά και με το σύστημα πλοήγησης, προειδοποιώντας τον οδηγό πότε πρέπει να αλλάξει λωρίδα.

Σύμφωνα με τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά από προηγούμενες teaser εμφανίσεις του νέου μοντέλου, το ID.4 θα έχει μήκος 4,592 μ. πλάτος 1,852 μ. ύψος 1,689 και αεροδυναμικό συντελεστή 0.28 με ό,τι συνεπάγονται αυτά τα στοιχεία για την ευρυχωρία αλλά και την αποδοτικότητά του.

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις θα υπάρξουν δικίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις. H αρχή θα γίνει με τη δικίνητη έκδοση η οποία θα έχει κίνηση στους πίσω τροχούς, ισχύ 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, αν και αναμένεται να υπάρξουν διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών στη λογική του ID.3 με δεδομένο και ότι βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική, το ID.4 θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ.


Η τετρακίνηση θα παρέχεται με την συνδρομή ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ τοποθετημένου στον πίσω άξονα, που θα αυξάνει τη συνδυαστική ισχύ σε 306 ίππους και 450 Nm ροπής, μεγέθη που θα οριοθετούν την κορυφαία έκδοση του γερμανικού SUV.

Αν και προς το παρόν η VW τηρεί σιγή ιχθύος για την ακριβή ημερομηνία της αποκάλυψης του ID.4, όπως όλα δείχνουν αυτή δεν πρόκειται να υπερβεί τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.